Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Secure Digital memory kort...
Fra : Kasper Madsen

Dato : 16-08-02 16:21

Hej NG
Er der nogen herinde der kender nogle gode steder at bestille Digital Secure
kort til digital kameraer? Det billigste (og eneste) sted i DK jeg har
fundet er Computerstore.dk og der koster et kort m. 128MB 959KR + moms! Man
kan købe det til 99USD hos amazon.com, men når told osv. er betalt er
besparelsen til at overse. Jeg har selv fundet et par steder i USA hvor det
kan bestilles for 65USD, men de leverer ikke til udlandet. Nogen der kan
hjælpe?

Mvh Kasper Madsen

Fra : ArJo

Dato : 16-08-02 18:48

'Kasper Madsen' havde følgende at sige :

> [...]
> kan bestilles for 65USD, men de leverer ikke til udlandet. Nogen der kan

http://www.edbpriser.dk/hardware/flashram.asp

Det billigste sted jeg lige hurtigt kunne finde var 1001,- incl.
porto...og moms!!!

http://www.xdata.dk/xdata/prodInfo.asp?EDBP=H503-359-5480

mvh ArJo