En Glad slave :-)
Fra : Randi Skindbjerg Kri~

Dato : 16-08-02 14:39

Hej alle sammen

Jeg er en glad slave. Mine to små pussenusser får det bedre og bedre sammen.
Og Loui er har inden for de sidste par dage ændret sig gevaldigt. Han følger
efter os næsten hele tiden(det gjorder han ikke før) og ligger ved vores
fødder når vi sidder ved middagsbordet(Før var han dog PÅ middagsbordet) Han
er også begyndt at snakke meget mere og vil heller end gerne nusses. Ham og
Chip leger ikke så tit som i starten men stadigvæk meget. De har dog flere
og flere episoder som involdverer slikkeri af hinanden. De skiftes til lige
at vaske hinanden et par gange om dagen nu! Jeg kunne ikke være mere
lykkelig

Så lige et spørgsmål til sidst:. Tror i der er noget håb for at se dem sove
sammen i bunke eller tæt op ad hinanden som jeg har set nogle af jeres katte
gøre eller er det kun søskene der gør det?

Hilsen Randi

Fra : Sander

Dato : 16-08-02 15:37

"Randi Skindbjerg Kristensen" <randi_k@post.cybercity.dk> skrev i en
meddelelse news:ajivbl$4qd$1@news.cybercity.dk...

> [...]
katte
> gøre eller er det kun søskene der gør det?

Hej Randi !

Når det går så godt, som du beskriver det, imellem kattene, så skal de nok
også begynde at sove sammen, på et tidspunkt.
Vi havde to hankatte en gang, som ikke var søskende og de elskede, at sove
sammen.

Mvh. www.tjekmig.dk

Fra : Nina, Tender Tribes

Dato : 16-08-02 16:35

> [...]
katte
> gøre eller er det kun søskene der gør det?

Hej Randi

Det er ikke til at sige om dine kommer til at sove sammen, nogle gør, andre
gør ikke, men det er ikke kun søskene der sover sammen.
Beviset er her www.tendertribes.dk på første side

DE er med 100% garanti IKKE søskene

Hilsen Nina
Tender Tribes

Fra : Grit Wessel

Dato : 16-08-02 19:05

> DE er med 100% garanti IKKE søskene

Er du sikker ???

MVH Grit

--
Ginkgo Norske Skovkatte
http://www.dk-ginkgo.dk/

Fra : Kate

Dato : 17-08-02 14:26

"Randi Skindbjerg Kristensen" <randi_k@post.cybercity.dk> wrote in

> Så lige et spørgsmål til sidst:. Tror i der er noget håb for at se
> dem sove sammen i bunke eller tæt op ad hinanden som jeg har set
> nogle af jeres katte gøre eller er det kun søskene der gør det?

De behøver bestemt ikke gøre det _fordi_ de er søskende, det er Johan
og Sofie levende beviser på. Vé Johan hvis han lægger sig ved Sofie.
Indtil for et par år siden kunne hun dog godt lægge sig hos ham en
sjæden gang. Nu ser jeg faktisk aldrig bunke put her

--
Kate

REMOVE skal ikke fjernes ved svar
REMOVE nothing on answer