sex på stranden
Fra : par 33

Dato : 16-08-02 14:24

?Hej allesammen

Jeg var fornylig ude for at et par havde sex bag mig oppe bag noget græs på
en naturist-strand. Stranden var fuld af mennesker og der lå mennesker på
alle sider af
dem. Og det blev jeg egentligt lidt fortørnet over. Jeg følte at jeg ikke
kunne tillade mig at kigge i den retning, fordi jeg nu vidste de lå der.

For mig er naturisme ikke forbundet med sex på den måde, at forbi man er
naturist så er det helt acceptabelt at have sex på en fyldt strand.

Jeg er selv naturist men kunne ikke drømme om at have sex på en fyldt
strand.

Har I nogen mening om det er normalt opførsel for naturister, hvis der er
altså er naturister blandt jer i dss.

mvh Ranner

Fra : Claus Sørensen

Dato : 16-08-02 14:28

par 33 wrote:

> For mig er naturisme ikke forbundet med sex på den måde, at forbi man er
> naturist så er det helt acceptabelt at have sex på en fyldt strand.

Det er ikke den normale opførsel for naturister, men der findes selvfølgelig
også forskellige behov og lyster blandt naturister som i resten af
befolkningen.

Så vidt jeg kan forstå af en tidligere tråd, så er der nogle strande, hvor
det ligefrem er normalt at forlyste sig oppe i klitterne, så det kan være
det er et sådan sted i har været (sådan noget fremgår jo ikke af skiltning
eller aftegninger på kortet).

Hvis du har lyst, vil jeg da anbefale dig at spørge på Danske Unge
Naturisters hjemmeside (under fora - debat), hvor der nok er bedre mulighed
for at få et bred svar.

De herligste hilsner

Fra : Claus Sørensen

Dato : 16-08-02 14:29

Claus Sørensen wrote:

> Hvis du har lyst, vil jeg da anbefale dig at spørge på Danske Unge
> Naturisters hjemmeside (under fora - debat), hvor der nok er bedre
> mulighed for at få et bred svar.

Glemte lige henvisningen:

http://www.dun.dk/

De herligste hilsner

Fra : par 33

Dato : 16-08-02 14:52

"Claus Sørensen" <cs@chbs.dk> skrev i en meddelelse

> Glemte lige henvisningen:

Hej Claus

Tak for det, jeg har allerede skrevet til deres debatforum. Så nu afventer
jeg bare at folk svarer

mvh Ranner

Fra : Claus Sørensen

Dato : 16-08-02 15:12

par 33 wrote:

> Tak for det, jeg har allerede skrevet til deres debatforum. Så nu afventer
> jeg bare at folk svarer

De er nok ude og praktisere, så hav lidt tålmodighed.

De herligste hilsner

Fra : Annika og Thomas

Dato : 17-08-02 19:11

Claus Sørensen <cs@chbs.dk> wrote in

> Det er ikke den normale opførsel for naturister,
Det har du ret i. DUN gør meget ud af at fortælle at der intet sex
forekommer - men det må stå for deres regning. Det skal nok forklares med
at ældre ikke dyrker sex åbenlyst og at ældre mænd har dårlig potens, men
det sker altså tit hos unge (op til 40 år.)

> [...]
> kan være det er et sådan sted i har været (sådan noget fremgår jo ikke
> af skiltning eller aftegninger på kortet).
Right.

> Hvis du har lyst, vil jeg da anbefale dig at spørge på Danske Unge
> Naturisters hjemmeside (under fora - debat), hvor der nok er bedre
> mulighed for at få et bred svar.
Vi er sådan set ligeglade med hvad DUN mener om sex på stranden. Vi knepper
fordi vi er liderlige og kan lide det

Venlig hilsen

Fra : Finn

Dato : 22-08-02 23:46

> Vi er sådan set ligeglade med hvad DUN mener om sex på stranden. Vi
knepper
> fordi vi er liderlige og kan lide det

Jeg tror at man kan konkludere følgende om Annika og Thomas:

1. De er meget unge
2. De elsker at være nøgne
3. De elsker sex og at dyrke det i det fri.
4. De synes de har en flot krop.
5. De synes bedst om andre folk som har flotte kroppe.
6. De synes bedst om folk der ikke er blufærdige og som kan acceptere at sex
er en naturlig ting.
7. De hader folk der render rundt og spejder på naturiststrandene
(kratluskere).

Ovenstående er jo sådan set fint nok. men.. så de negative ting:

1. De har ingen tolerance over for om andre evt. føler sig krænket når de
har sex på stranden.
2. De er ligeglade med politivedtægten.
3. De har ingen tolerance over for folk som ikke har samme ungdommelige
udseende som dem selv.
4. De har ingen tolerance over for bøsser.
5. Lader til at de synes mener at børn ikke tager skade af at se unge
mennesker der dyrker sex (gør de egentlig det ?)

Hm.... de hører hjemme i deres eget idé om en "ideel" cyberverden.

Finn

Fra : max tina og palle

Dato : 16-08-02 15:20

ja

Fra : Henning

Dato : 16-08-02 16:23

"max tina og palle" <phhj@esenet.dk> skrev i en meddelelse
> ja

Det tror jeg ikke på.

Vil du være så rar, lige at tænke over din svar og citat
teknik?

Klip det væk du ikke svare på og svar under det du citere,
det gør det nemmere og behageligere at følge med i debatter
for alle.

Hvis du ønsker at drøfte ovenstående opfordres du til
at følge med (fut) over i en gruppe der er beregnet til dette.
news:dk.admin.netikette hvor svar på dette indlæg havner.

En god gruppe at gæste er dk.velkommen, hvor der er en
masse skribenter, der er parate til at hjælpe med råd og
vejledning i brug af nyhedsgrupperne.

MVH
Henning

Fra : Annika og Thomas

Dato : 16-08-02 16:42

"par 33" <nmb31243@post.cybercity.dk> wrote in

> Jeg var fornylig ude for at et par havde sex bag mig oppe bag noget
> græs på en naturist-strand.

Hvor var det ?
Det var måske os du så i Tisvilde

> Jeg følte at jeg
> ikke kunne tillade mig at kigge i den retning, fordi jeg nu vidste de
> lå der.

Du kan da bare glo ! - er du genert og usikker ?
Man har da ikke sex på et offentligt sted uden at påregne at folk glor.

> For mig er naturisme ikke forbundet med sex på den måde,

Det er det for os. Vi bliver liderlige af solen - og så knepper vi bare.
Er dette okay ?

> så er det helt acceptabelt at have sex på en fyldt strand.

Det er din opfattelse - du ejer jo ikke stranden - vel ?

> Jeg er selv naturist men kunne ikke drømme om at have sex på en fyldt
> strand.

Du er vel genert og usikker på dig selv, og har en elendig sexualdrift.

> Har I nogen mening om det er normalt opførsel for naturister, hvis der
> er altså er naturister blandt jer i dss.

Ja der er naturister her Det er ikke normalt at have sex de fleste
steder. Men det opleves da tit heldigvis. Det er steder hvor der ikke er
det sædvanlige overflod af gamle mænd og overvægtige snerpede kvinder.
Der er så fedt kan jeg garantere dig for, og vi knepper løs når solen
skinner

Hygge - og god bedring

Fra : Britta

Dato : 16-08-02 17:33

"Annika og Thomas" <anniogthom@worldonline.dk> skrev i en
meddelelse news:ajj6fj$g7s$1@sunsite.dk...
> "par 33" <nmb31243@post.cybercity.dk> wrote in

> Hvor var det ?
> Det var måske os du så i Tisvilde

> Du kan da bare glo ! - er du genert og usikker ?

Det er der jo nogle der er. Generer det jer når folk _ikke_
bryder sig om at kigge?

> Man har da ikke sex på et offentligt sted uden at påregne at
folk glor.

Nej. Det hedder exhibitionisme. Nogle mennesker vil gerne have
lov til at vælge hvorvidt de bliver blandet ind i
exhibitionisters leg eller ej. Er der noget galt i det?

> Det er det for os. Vi bliver liderlige af solen - og så knepper
vi bare.
> Er dette okay ?

Ikke for alle. Se ovenfor.

> Det er din opfattelse - du ejer jo ikke stranden - vel ?

Gør I ?

> Du er vel genert og usikker på dig selv, og har en elendig
sexualdrift.

Det er ikke alle mennesker der er superpornostjerner som I to
giver udtryk for at være. Er det ok?

> [...]
kvinder.
> Der er så fedt kan jeg garantere dig for, og vi knepper løs når

I bryder jer ikke om at ældre og overvægtige mennesker kigger på
Jer? Hvem mon der egentlig er snerpede?

> Hygge - og god bedring

I lige måde,

Britta

Fra : Annikan og Thomas

Dato : 16-08-02 18:23

"Britta" <Briped@gmx.net> wrote in news:ajj9hl$is5$1@news.cybercity.dk:

> Generer det jer når folk _ikke_
> bryder sig om at kigge?

Slet ikke - vi aldeles hamrende ligeglade med dem der IKKE kigger.

> Nej. Det hedder exhibitionisme.
>
> Vi er IKKE exhibitionister. Vi bliver IKKE opstemte af at folk kigger. Vi
nyder bare at kneppe og tage sol.

Men hvilken strand har du oplevelsen fra ? Der er forskel på strandene. På
nogle er der kun gamle og overvægtige (og her dyrkes ikke sex), og andre er
mere livlige. Vi ville da gerne vide hvor du kommer, så vi kan undgå samme
strand ?

Næste gang at du er så heldig at se et flot par der dyrker sex på stranden,
så vend dig om på maven og kig væk - eller flyt plads - ellers bedst hvis
hvis du finder en naturistcamping for ældre. Mange af disse er næsten kun
befærdede med ældre i 50-90 års alderen.

Venlig hilsen

Fra : Henning

Dato : 16-08-02 18:49

"Annikan og Thomas >" <<anniogthom@worldonline.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
kun
> befærdede med ældre i 50-90 års alderen.

Jeg vil hellere se på unge der dyrker sex end 90 årige der ikke gør det,
så tisseville bliver mit næste udflugts mål, jeg tager hele efterløns
klubben med *G*

Bortset fra det, så tag lige at vis lidt respekt for dine medmennesker
uanset alder og preferancer, for mig lyder du ret så fordomsfuld
og ikke spor frigjort.

MVH
Henning

Fra : Annika og Thomas

Dato : 17-08-02 19:04

"Henning" <h2m@madsen.mail.dk> wrote in news:3d5d3af6$0$33545
$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk:

> Jeg vil hellere se på unge der dyrker sex end 90 årige der ikke gør det,
> så tisseville bliver mit næste udflugts mål, jeg tager hele efterløns
> klubben med *G*
Så husk at smid alt tøjet og vis hvad i har
Det er ikke pænt at traske rundt påklædt i flok og glo på nøgne mennesker.
Men du får næppe madammerne med på galajen, for i den alder er de både
snerpede, grimme og flove over deres krop.

God fornøjelse med turen Henning

Venlig hilsen

Fra : Henning

Dato : 18-08-02 02:06

> Det er ikke pænt at traske rundt påklædt i flok og glo på nøgne
mennesker.
> Men du får næppe madammerne med på galajen, for i den alder er de både
> snerpede, grimme og flove over deres krop.

Du aner ikke hvad du taler om
selv min 96 årige mor er mere frigjort og tolerant end
i er *G*

MVH
Henning

Fra : Annika og Thomas

Dato : 18-08-02 09:48

"Henning" <h2m@madsen.mail.dk> wrote in news:3d5ef314$0$88384
$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk:

> Du aner ikke hvad du taler om
> selv min 96 årige mor er mere frigjort og tolerant end
> i er *G*

Hvor er det bare dejligt. Tag hende bare med, Hun har vel nogle dildoer i sin håndtaske
som hun kan forlyste sig med bag budskene

Venlig hilsen

Fra : Lars Wagner Hansen

Dato : 18-08-02 12:53

> [...]
sin håndtaske
> som hun kan forlyste sig med bag budskene

Og hvorfor er det lige at du mener at Henning's mor skal gemme sig bag
buskene?

Endnu en fordom, samt et ønske om du i hvert fald ikke skal se på gamle
mennesker?

Ville det passe dig bedre om vi spærrede alle de gamle inde på plejehjem, så
du ikke behøvede at se på dem?

Lars
--
Lars Wagner Hansen, Jagtvej 11, 4180 Sorø
l-hansen@post4.tele.dk http://home4.inet.tele.dk/l-hansen

Fra : Britta

Dato : 16-08-02 19:05

> [...]
meddelelse news:ajjce0$egb$1@sunsite.dk...
> "Britta" <Briped@gmx.net> wrote in

> Slet ikke - vi aldeles hamrende ligeglade med dem der IKKE

Og med dem der gør, gætter jeg på.

> nyder bare at kneppe og tage sol.

Og skide på Jeres medmennesker?

> Men hvilken strand har du oplevelsen fra ?

Hvor skriver jeg at jeg har været så uheldig?

> [...]
og andre er
> mere livlige. Vi ville da gerne vide hvor du kommer, så vi kan

Jeg kommer så vidt muligt over hele landet, så det ville passe
mig særdeles fint.

> Næste gang at du er så heldig at se et flot par der dyrker sex
på stranden,
> så vend dig om på maven og kig væk - eller flyt plads -

Men ikke hvis det er nogen der i Jeres øjne er grimme?
Fordomsfuldheden blomstrer.

ellers bedst hvis
> hvis du finder en naturistcamping for ældre. Mange af disse er
næsten kun
> befærdede med ældre i 50-90 års alderen.

Javel ja. Det kender I åbenbart alt til - eller også kommer I til
det en dag, håber jeg for Jer. Jeg skal da lige påpege at yngre
mennesker som oftest er mere snerpede og fordomsfulde end folk
der har rundet de 35 og nået en vis modenhed, og I er den berømte
undtagelse.

Britta

Fra : Clark Kent

Dato : 16-08-02 22:11

> [...]
> hvis du finder en naturistcamping for ældre. Mange af disse er næsten kun
> befærdede med ældre i 50-90 års alderen.

I er sgu da et par hadefulde, selvoptagne pikhoveder at høre
på...........barnerøve

Fra : Henning

Dato : 16-08-02 17:35

> [...]
> det sædvanlige overflod af gamle mænd og overvægtige snerpede kvinder.
> Der er så fedt kan jeg garantere dig for, og vi knepper løs når solen

Jeg er ikke ukendt med at dyrke sex i offentlig tilgængelige områder,
men rent faktisk er det ikke tilladt at foretage sig handlinger der kan
virke
anstødelige på nogen, på steder hvor det kan ses af tilfældige forbi
passerende, i princippet skal man trække gardinerne for, hvis man
knepper
på stuebordet, hvis man kan betragtes fra offentlig område.

Men i teen ager tiden havde jeg stor onani fornøjelse af at bo på
øverste
etage i et bolig kompleks og kigge ind i lejlighederne over for, der var
der
næsten altid live-show et eller andet sted efter kl. 21.

Jeg og min kone ville da have nydt at sætte os og kigge på, evt. også
at optræde i jeres nærhed, hvis det i lavede var inspirerende nok *G*
Men når i vælger at bolle offentlig, må i accepter det publikum, der
tilfældigt falder ind, det er jer der overtræder loven ikke tilfældige
tilskuer der kigger og evt. kommentere jeres aktiviteter.

Har bollet i tog-kupeer, på en bænk på strøget kl. 16 en varm sommer
Lørdag, i porte ( om dagen) med folk hastende forbi på den anden
side døren/porten, i en flytte bil mellem 2 lejligheder, på
rastepladser,
på dyrehavs bakken, med en masse ornitologer på "fugle-kig" som
mulige tilskuer. Skide spændende og ophidsende *GGG*

MVH
Henning

Fra : Annikan og Thomas

Dato : 16-08-02 18:56

> [...]
> var der
> næsten altid live-show et eller andet sted efter kl. 21.

Fedt

> Jeg og min kone ville da have nydt at sætte os og kigge på, evt. også
> at optræde i jeres nærhed, hvis det i lavede var inspirerende nok *G*

Det ville være skønt at være på en strand hvor alle dyrkede sex og var
tekstilfri. Og med adgang forbudt for kratluskere, pædofile, bøsser,
grimme kvinder og gamle mænd (og folk med store vomme og flade
røvbalder)

> Men når i vælger at bolle offentlig, må i accepter det publikum, der
> tilfældigt falder ind, det er jer der overtræder loven

Jeg tror nu ikke at vi overtræder loven når pågældende strand er kendt
for nudisme

> [...]
> på dyrehavs bakken, med en masse ornitologer på "fugle-kig" som
> mulige tilskuer. Skide spændende og ophidsende *GGG*

Vi er taget på fersk gerning af politiet mere end 5 gange, når vi
knepper i bilen. De smiler bare og beder om kørekort, og så knepper vi
videre.

Hygge

Fra : Clark Kent

Dato : 16-08-02 22:14

> Vi er taget på fersk gerning af politiet mere end 5 gange, når vi
> knepper i bilen. De smiler bare og beder om kørekort, og så knepper vi
> videre.
>
> Hygge

Ja, I er søreme dygtige........lyder nu mest som om I er dels frigid og
impotent, med al den "se havd jeg kan".
Jeg gentager fra før: I er et par lalleglade pikhoveder

Fra : Knold

Dato : 17-08-02 02:30

"Annikan og Thomas >" skrev i en meddelelse

Hej Annikan og Thomas m.fl.

> [...]
> tekstilfri. Og med adgang forbudt for kratluskere, pædofile, bøsser,
> grimme kvinder og gamle mænd (og folk med store vomme og flade

Med jeres udtalte behov for både publikum og opdagelse
forstår jeg ikke at i begrænser jeres publikum til en
minoritet af befolkningen.

> Jeg tror nu ikke at vi overtræder loven når pågældende strand er kendt
> for nudisme

Du tror fejl. Men det opdager du nok en dag når I får en bøde
for blufærdighedskrænkelse.........hm... eller også er fuldt ud
klar over det, men tænder så satans på rissikoen, at det er
kicket over alle kick for jer????

Må det være mig tilladt at tilføje et par stykker til listen *sf*
- overfyldte saloner på natfærger, handicaptioletter(god plads)
kornmarker synligt fra nærmeste bakke, badeværelset til en
animeret fest.....flere er velkomene, der kunne være nogen
der skulle prøves selv i min alder *ggg*

> Vi er taget på fersk gerning af politiet mere end 5 gange, når vi
> knepper i bilen. De smiler bare og beder om kørekort, og så knepper vi
> videre.

Frynsegoder ...dem har de vist ikke for mange af.

Med venlig hilsen
Knold

Fra : Annika og Thomas

Dato : 17-08-02 18:55

"Knold" <knold_knold@hotmail.com> wrote in news:gFh79.5126$ww6.681134
@news010.worldonline.dk:

> Med jeres udtalte behov for både publikum og opdagelse
Det har vi ikke behov for. Vores behov er sol, strand og sex

> klar over det, men tænder så satans på rissikoen, at det er
> kicket over alle kick for jer????
No no. Ingen af os tænder på kratluskere og andre snigere som slår sig ned
10 meter fra os - selvom der er masser af fri plads andre steder.

> [...]
> animeret fest.....flere er velkomene, der kunne være nogen
> der skulle prøves selv i min alder *ggg*
Du glemte plejehjemmet.
Nå men det er altid glædeligt at høre når ældre har et sundt sexliv. Vi
kender nogle der arbejder på plejehjem, og det ene sted er det helt legalt
at dyrke åbelys sex om lørdagen. Personalet hjælper til med hejseværk, bad
osv.

> Frynsegoder ...dem har de vist ikke for mange af.
Politiet er overhovedet ikke snerpet. De ser vel så meget af den slags.

Venlig hilsen

Fra : mc

Dato : 17-08-02 12:37

"Annikan og Thomas >" <<anniogthom@worldonline.dk> wrote in message

> [...]
> tekstilfri. Og med adgang forbudt for kratluskere, pædofile, bøsser,
> grimme kvinder og gamle mænd (og folk med store vomme og flade

Hvad med blottere, må de godt komme?
Er der nogensinde nogle børn, der har set jer når I dyrkede sex på
offentlige steder?

mvh mc

Fra : Annika og Thomas

Dato : 17-08-02 18:12

"mc" <ee@dd.dk> wrote in news:Nzq79.5221$ww6.734165@news010.worldonline.dk:

> Hvad med blottere, må de godt komme?
Ja - og gerne veltrimmede fitnesspiger med flot krop (smal talje, flad
mave, runde struttende balder, lange ben, feminin overkrop og sødt smilende
ansigt.

Og lækre høje charmerende fitnesstrænede fyre med flotte kønsdele, sexede
numser og søde øjne og smil. (Vi piger vil også kigge på noget spændende).

De må meget gerne komme og blotte sig )

> Er der nogensinde nogle børn, der har set jer når I dyrkede sex på
> offentlige steder?
Neeeej

Venlig hilsen

Fra : kwwel

Dato : 17-08-02 13:21

On Fri, 16 Aug 2002 17:56:13 +0000 (UTC), Annikan og Thomas
<<anniogthom@worldonline.dk>> wrote:
klippelip!!!

> [...]
>tekstilfri. Og med adgang forbudt for kratluskere, pædofile, bøsser,
>grimme kvinder og gamle mænd (og folk med store vomme og flade
hehehe .. ham med det sjove overskæg fra midten af trediverne i
forrige århundrede kunne vist ikke ha sagt det mere elegant

zipzip

>Jeg tror nu ikke at vi overtræder loven når pågældende strand er kendt
>for nudisme

nu er der vel forskel på nudisme og det at dyrke sex offentligt ,
feks. ville jeg da blive ret pissed hvis der lå et par og bonkede bag
min bare ,, i nærhed af mine legende børn , så jeg håber da i tager
hensyn til dem der ikke bryder sig om jeres sexeri offentligt

hvad ville den ene halvdel af jer måske sige til at blive
konfronteret af en mand med en ordentlig granat på,,,,,,,, i hc
ørstedsparken en mørk nat !!! måske det bare er hans måde at dyrke sex
på ,,,,,men det ku sgu godt være det ikke var rart for den det gik ud
over

>Vi er taget på fersk gerning af politiet mere end 5 gange, når vi
>knepper i bilen. De smiler bare og beder om kørekort, og så knepper vi
>videre.

tjaaa så skulle jeg vist alligevel ha ladet det der jydeoverskæg gro
til ,,,,, fandens osse nu kommer jeg aldrig ind på politiskolen

>Hygge

hygger faktisk ret tit ,,, også i det fri men uden at genere nogen der
ikke vil det der snavs

hilsen kwwel

Fra : Annika og Thomas

Dato : 17-08-02 18:28

kwwel <kwwel@hotmail.com> wrote in news:82fslus56p6sq4l4a8arvv641ahtb66mv1@
4ax.com:

> hehehe .. ham med det sjove overskæg fra midten af trediverne i
> forrige århundrede kunne vist ikke ha sagt det mere elegant

Du mener forhåbentligt ikke hitler, for vi kan så sandelig godt lide folk
fra hele verden.

> [...]
> min bare ,, i nærhed af mine legende børn , så jeg håber da i tager
> hensyn til dem der ikke bryder sig om jeres sexeri offentligt
Jo vi tager hensyn - men der er snerpede alle steder og dem tager vi da
ikke hensyn til.

> hvad ville den ene halvdel af jer måske sige til at blive
> konfronteret af en mand med en ordentlig granat på,,,,,,,, i hc
> ørstedsparken en mørk nat !!!
Det er jo utilbørlig blotteri. På stranden er det helt naturligt. I nogle
lande dyrkes der sex hver dag på strandene. Men die dumme tykke dæne er
blevet snerpede og usikre på sig selv fordi de er grimme.

> hygger faktisk ret tit ,,, også i det fri men uden at genere nogen der
> ikke vil det der snavs
Du ved jo ikke om du generer nogen på forhånd. Der findes trods alt nogen
der godt kan lide at kigge på. Man kan jo tage hensyn til alle.

Venlig hilsen

Fra : kwwel

Dato : 17-08-02 20:50

On Sat, 17 Aug 2002 17:27:43 +0000 (UTC), Annika og Thomas
<<anniogthom@worldonline.dk>> wrote:

>kwwel <kwwel@hotmail.com> wrote in news:82fslus56p6sq4l4a8arvv641ahtb66mv1@
>4ax.com:

[hipsnip]
>Du mener forhåbentligt ikke hitler, for vi kan så sandelig godt lide folk
>fra hele verden.

kan da være i holder af mange folkeslag når bare de ikke indeholder :

> [...]
røvbalder)

>Jo vi tager hensyn - men der er snerpede alle steder og dem tager vi da

nu kan jeg jo ikke vide hvad i mener med snerpet , og ved heller ikke
hvor omhyggelige i er med jeres sexeri , men det er da dejligt at se i
trods alt tager hensyn til om der er børn i området , når i snakker om
snerpethed hvad mener i så , for de mennesker der føler sig forulempet
af jeres leg er vel ægte følt , så i mener altså at have ret til at
vælge hvorvidt andre føler sig forulempet eller ej , kun set fra
jeres eget behov ,,,, mener ikke man kan vælge at de da bare er
snerpede,,,,, deres føleser er jo ægte ligesom det behov i selv føler
hmt. sex offentligt

>Det er jo utilbørlig blotteri. På stranden er det helt naturligt. I nogle
>lande dyrkes der sex hver dag på strandene. Men die dumme tykke dæne er
>blevet snerpede og usikre på sig selv fordi de er grimme.

det i laver er da også utilbørligt blotteri ,, ja mere end det da i jo
i nogen grad er bedøvende ligeglade med hvad andre føler eller om der
er plads til dem på stranden , hvor søren står det at det er heeeelt
naturligt at kneppe på stranden ,,,, det er det nogle enkelte steder i
dk ,,, men der hvor man leger hvor jeg kender til kan man trække sig
naturligt tilbage så det er et personligt valg om man vil gøre noget
aktivt for at kunne se legen , og så kan man da MÅSKE snakke om
snerpethed hvis de så vælger at kigge

>Du ved jo ikke om du generer nogen på forhånd. Der findes trods alt nogen
>der godt kan lide at kigge på. Man kan jo tage hensyn til alle.

jeg ved at jeg lægger mig så de skal gøre en aktiv indsats for at se
mig
kwwel

Fra : Annika og Thomas

Dato : 17-08-02 21:18

> [...]
> trods alt tager hensyn til om der er børn i området , når i snakker om
> snerpethed hvad mener i så , for de mennesker der føler sig forulempet

Jamen der er altid nogen der bliver stødt eller forulæmpet af et eller andet.
Hvis man beslutter sig for at tage til en tekstilfri strand, så må man
påregne at se nogle kønsdele - evt i arbejde
Ellers skal man straks man ser en bar røv, løbe væk fra stedet med røde
kinder og bankende hjerte - og ALDRIG vende tilbage. Man trives måske bedre
på en strand med tykke damer i badedragt under en parasol og bag et læhegn :-
(

Venlig hilsen

Fra : kwwel

Dato : 17-08-02 21:46

On Sat, 17 Aug 2002 20:17:48 +0000 (UTC), Annika og Thomas
> [...]

>på en strand med tykke damer i badedragt under en parasol og bag et læhegn :-

ok ,,, det vil sige ifølge det du / i siger at man altså ikke kan tage
børn med på en nudiststrand for der har i RET til at lade jeres
kønsdele arbejde,,,,,og i har ret til at kneppe i andres leverpostej
,,, eller i umiddelbar nærhed deraf ,,, eller tænder det jer af i en
sådan grad at også leverpostej skulle forbydes ligesom de fede bøsser
mm,,,,,, mm ,,,, mmm,,,

underligt at i ikke ser at det i selv udfører er en anden form for
blotteri,,,,,,,et behov for at nogle ser jer i de sitiuationer , det
har intet med nudisme at gøre,,,

hvis i da dyrker det i skriver er i inde i et kæmpe selvbedrag , hvor
i gemmer det bag nudisme og lader det være legalt at forulempe
andre,,,,,,,,, i er ikke en døjt anderleedes end en blotter der jo
også får noget ud af tilfældige forbipasserende,,,

at i ikke er anderledes end en blotter er for mig ok ,, det der pisser
mig af er at i mener i har ret til det i gør og ovenikøbet mener at

[sniphippelip]
>Det er jo utilbørlig blotteri.

når andre gør det som i selv dyrker !!!!

det holder ikke en meter

hilsen kwwel

Fra : Annika og Thomas

Dato : 17-08-02 22:27

> ok ,,, det vil sige ifølge det du / i siger at man altså ikke kan tage
> børn med på en nudiststrand
Det er din afgørelse. Børnene generer ikke os og børn render jo selv uden
tøj. Det er kun voksne der er snerpede.

> underligt at i ikke ser at det i selv udfører er en anden form for
> blotteri,,,,,,,et behov for at nogle ser jer i de sitiuationer
Det behov har vi ikke - hvor mange gange skal det siges. Vi soler og
knepper, men er ikke exhibitionister eller blottere, og får intet kick ved
at nogle kigger - tvært imod. Men vi er heller ikke generte og blufærdige
som 99,9% af Danskere er !

> hvis i da dyrker det i skriver er i inde i et kæmpe selvbedrag , hvor
> i gemmer det bag nudisme
Du kan kalde det hvad du vil. Vi gemmer intet og vi er frie og naturlige,
og føler ikke skam over vores kroppe. Men du har nok lidt ret i dit
ordkværulanteri omkring nudisme. Nudisme er for gamle der ikke dyrker sex.
Men så find selv et ord for det vi laver ?

Du skulle selv prøve. Drop alt det her cybersex og få noget virkeligt hvis
du tør.

Venlig hilsen

Fra : kwwel

Dato : 17-08-02 23:13

On Sat, 17 Aug 2002 21:26:53 +0000 (UTC), Annika og Thomas
<anniogthom@worldonline.dk> wrote:

>kwwel <kwwel@hotmail.com> wrote in
>Det er din afgørelse. Børnene generer ikke os og børn render jo selv uden
>tøj. Det er kun voksne der er snerpede.

vi snakker ikke om tøj men om sex!!!!!!!!!
Hvis nu jeg forestiller mig det forum,,, jeg kender så ved jeg at
der langs atranden er alm ,, nøgenbadning,,, og lidt længere oppe i ""
dyndet """ er mere frit der ved jeg selfølgelig jeg ikke skal sende
mine børn op ,,,
jeg mener ikke det er at være snerpet at mene at sex skal foregå
mellem ligeværdige partnere , det formoder jeg i er!! hvis i så vælger
at dyrke åbenlys sex mellem mine børn på en offentlig strand så
indrager i en ikke ligeværdig partner hvilket i min verden er
utilstedelidt
> [...]
>at nogle kigger - tvært imod. Men vi er heller ikke generte og blufærdige

det er et ganske andet indtryk i giver !!!

> [...]
>ordkværulanteri omkring nudisme. Nudisme er for gamle der ikke dyrker sex.
>Men så find selv et ord for det vi laver ?

hmmmm nå der lærte jeg sørme noget helt nyt ,, nudister dyrker ikke
sex ,, og så er de ovenikøbet gamle ,,,bvadrrrrr jeg har såmend givet
jer et ord ,,, og i har selv skrevet et exhibitionister eller blottere
da i jo indlemmer folk i på forhånd ikke ved om vil deltage i jeres
leg , og er ligeglade om de føler sig forulempet ,,, minder meget om
en blotters natur

>Du skulle selv prøve. Drop alt det her cybersex og få noget virkeligt hvis
>du tør.

får sgu rigeligt af det ægte ,,,,,og også en del på stranden ,,, kan
godt forstå i holder af det ,,, men kan ikke li at i pisser på andre
mennesker for at udleve jeres drøm ,,,
i lyder som et par unge egoister der ikke har den store kærlighed til
andre end ligepræcis jer selv,,, og den slags er sgu ikke ret fedt fra
min vinkel

dyrker iøvrigt ikke det der cyber noget !!!!

kwwel

Fra : Henrik

Dato : 18-08-02 05:19

> [...]
> ordkværulanteri omkring nudisme. Nudisme er for gamle der ikke dyrker sex.
> Men så find selv et ord for det vi laver ?

Hmmm. Har meget svært ved at se det "frie og naturlige" i jeres holdning. I
er fyldt med fordomme omkring bøsser, overvægtige, gamle og mennesker med en
anden holdning end jeres. Det andre ville kalde hensyn kalder i for
snerperri.

Selvfølgelig må man kunne forvente lidt af hvert på en textilfri strand, så
det støder mig som sådan ikke at i går til den når solen har fået safterne
til at stige. Meen, når nu I ikke vil påduttes bøsser, overvægtige, gamle,
kratluskere og blottere, hvorfor skal andre så påduttes jer ?

Tæller jeres behov mere andres ?
Er jeres lyst mere korrekt end andres ?

Hvis 2 bøsser på 50 år gav sig til at røvpule hinanden på skift lige foran
jeres solskinsplads, ville du så synes det var fedt, frit og naturligt ?
De er sikkert også vilde i varmen og med hinanden !

Jeg tænker 2 ting når jeg læser jeres svar ned gennem denne tråd.
1. Provo der kun skriver for provokationens skyld.
Eller
2. Nogle meget intolerante mennesker.

Mvh.
Henrik

Fra : Annika og Thomas

Dato : 18-08-02 09:42

"Henrik" <playtime@mail.dk> wrote in

> Hvis 2 bøsser på 50 år gav sig til at røvpule hinanden på skift lige
> foran jeres solskinsplads, ville du så synes det var fedt, frit og
> naturligt ?
Nej så ville finde en anden plads, for det er for klamt

Venlig hilsen

Fra : Gudrun

Dato : 17-08-02 00:00

Annika og Thomas <anniogthom@worldonline.dk> ulejligede sig med at
skrive:

> [...]
>>
>Du kan da bare glo ! - er du genert og usikker ?
>Man har da ikke sex på et offentligt sted uden at påregne at folk glor.

Hmmm...
Men man har selvfølgelig gjort sig overvejelser omkring muligheden for
at det kunne genere nogen, virke anstødeligt på andre og i sidste ende
måske endda gi' en fantastisk oplevelse til nogle få...
Man har forholdt sig til at det er en tætpakket nudiststrand og ikke
en swinger klub...
Man har overvejet, om denne strand er kendt for at det er okay at
dyrke sex i det offentlige rum...
Man har gjort sig tanker om, at det ikke udelukkende handler om at man
selv får en fed oplevelse, men at andre mennesker i omgivelserne også
har valgt at være tilstede, når man dyrker sex...

Eller har man udelukkende været fokuseret på sig selv og ikke haft
tanke for andet end at skaffe sig endnu en fræk oplevelse?

>Det er det for os. Vi bliver liderlige af solen - og så knepper vi bare.
>Er dette okay ?

Det er vel okay i den udstrækning at det sker på en strand, hvor det
er accepteret adfærd...

Sker det andre steder er det for mig at se ikke okay... Så er man
egoistisk og pålægger andre og måske mindre frisindede at optræde i et
egotrip...

>Det er din opfattelse - du ejer jo ikke stranden - vel ?

Det her handler for mig at se ikke om at eje stranden eller ej...
Det handler dybest set om evnen til at respektere andre mennesker -
meget tyder på, at I mangler empati og modenhed...

>Du er vel genert og usikker på dig selv, og har en elendig sexualdrift.

Ud fra hvad konkluderer I det?
Jeg ser ingen steder noget der tyder på hverken det ene eller det
andet, men opfatter derimod ansvarlighed og respekt overfor
medmennesker - ikke ringe kvaliteter at være i besiddelse af...

> [...]
>det sædvanlige overflod af gamle mænd og overvægtige snerpede kvinder.
>Der er så fedt kan jeg garantere dig for, og vi knepper løs når solen

Fordomsfuldhed trives til fuldkommenhed på jeres matrikel...

Som jeg forstår det, mener I kun det er gamle mænd og overvægtige,
snerpede kvinder som ikke bryder sig om at blive tvunget til at blive
delagtigjort i jeres knepperi - på strande hvor de ikke forekommer,
kommer kun mennesker som ikke er gamle mænd eller overvægtige,
snerpede kvinder og som alle har lyst til at kigge på jer?

Måske I bare mener, at I sørger for at finde strande hvor den adfærd
er accepteret, men det fremgår ikke af jeres indlæg... På de strande
er der også gamle mænd og overvægtige kvinder - nok ikke snerpede, men
overvægtige - må de så ikke kigge på jer?

Vi dyrker selv sex på stranden - har det ligesom jer... Vi bliver
liderlige af varmen og så gi'r vi den da også hele salamien, men vi
kunne da ikke drømme om at gøre det andre steder end der hvor det er
accepteret adfærd - aldrig nogensinde... Ikke at tage hensyn til dem
som ikke bryder sig om at skulle overvære vores sex, ville da være
egoistisk ud over alle grænser...

>Hygge - og god bedring

Jow tak...og vist i lige måde...

Knus Gudrun

--

Blandt mennesker er der langt flere kopier end originaler.
Citat: Pablo Picasso

Fra : Annika og Thomas

Dato : 17-08-02 18:45

Gudrun <great_gudrun@hotmail.com> wrote in

> [...]
> måske endda gi' en fantastisk oplevelse til nogle få...
> Man har forholdt sig til at det er en tætpakket nudiststrand og ikke
En swingerstrand måske

> Man har overvejet, om denne strand er kendt for at det er okay at
> dyrke sex i det offentlige rum...
Nogen skal jo starte for at gøre den kendt - ikke ?

> Man har gjort sig tanker om, at det ikke udelukkende handler om at man
> selv får en fed oplevelse, men at andre mennesker i omgivelserne også
> har valgt at være tilstede, når man dyrker sex...
Så skal de ikke komme på en fribadestrand!

> Eller har man udelukkende været fokuseret på sig selv
Jep

> Det her handler for mig at se ikke om at eje stranden eller ej...
> Det handler dybest set om evnen til at respektere andre mennesker -
> meget tyder på, at I mangler empati og modenhed...
Nææ, vi vil bare blæse på borgerskabet og snerpede forlegne folk med en
dårlig barndom.

> [...]
> er der også gamle mænd og overvægtige kvinder - nok ikke snerpede, men
> overvægtige - må de så ikke kigge på jer?
Nej helst ikke. Det virker seksuelt dræbende og vi synes begge at fede
vomme er noget af det mest frastødende.

> Vi dyrker selv sex på stranden - har det ligesom jer... Vi bliver
> liderlige af varmen og så gi'r vi den da også hele salamien,
Ja det er fedt ikke ?
Hvilken strand knepper I på ?

Venlig hilsen

Fra : Gudrun

Dato : 17-08-02 20:25

Annika og Thomas <<anniogthom@worldonline.dk>> ulejligede sig med at
skrive:

[SNIP]

>Så skal de ikke komme på en fribadestrand!

Hvorfor ikke?

Implicit i begrebet fribadestrand er ikke "her kan alle kneppe som de
lyster"...

Tror I skal bruge mere tid på lektierne og mindre tid på at kneppe...

[SNIP]

>Nææ, vi vil bare blæse på borgerskabet og snerpede forlegne folk med en
>dårlig barndom.

Mod tåber kæmper selv guderne forgæves...

Gudrun

Fra : Annika og Thomas

Dato : 17-08-02 21:27

> Implicit i begrebet fribadestrand er ikke "her kan alle kneppe som de
> lyster"...
Jo på nogle fribadestrande. I Tisvilde er det helt normalt at man knepper -
det er de andre der er unormale

Du skulle selv prøve det. Du barberer din kusse helt glat og så lader du
solen skinne på den ved at sprede dine ben op mod solen. Efter nogle timer
så er den liderlig og opsvulmet og det er skønt at få pik ? Prøøøøøv det -
hvis du tør og hvis du ikke er frigid.

> Mod tåber kæmper selv guderne forgæves...
Enig - og vi har nu kæmpet til den bitre ende :-|

Venlig hilsen

Fra : David T. Metz

Dato : 18-08-02 15:44

"Annika og Thomas" skrev >

> Jo på nogle fribadestrande. I Tisvilde er det helt normalt at man
knepper -
> det er de andre der er unormale

Normalitet er irrelevant i diskussionen. Derimod er jura relevant. Køb
jeres egen strand og opsæt hegn - så slipper I for brok (og tiltale).

> [...]
timer
> så er den liderlig og opsvulmet og det er skønt at få pik ? Prøøøøøv

Du ved tydeligvis ikke, hvad frigid betyder. Det du beskriver er
nødvendigt for dig svarer til klinisk frigiditet ...

I det hele taget vil jeg anbefale dig/jer at overveje hvad I skriver.
Prøv at slå de svære ord op i en ordbog fx. Til at begynde med kunne i
slå hhv. "holdning" og "argument" op og prøve at lægge mærke til
forskellen. Når I er nået så vidt kan I fortsætte med "normal",
"frigid", "diskrimination" og endelig "sinke".

David
FUT: dk.snak.mudderkastning

Fra : Henrik

Dato : 18-08-02 05:24

> [SNIP]

"Tyder på" er vist meget mildt udtrykt ...

> Mod tåber kæmper selv guderne forgæves...

Det tror jeg hele denne tråd viser ret så tydeligt !

Mvh.
Henrik

Fra : Annika og Thomas

Dato : 18-08-02 09:53

"Henrik" <playtime@mail.dk> wrote in news:3d5f20c4$0$27672
$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk:

> Det tror jeg hele denne tråd viser ret så tydeligt !
Så så. Bliv nu ikke sur fordi du tilhører outsiderkategorien af
kratluskere, overvægtige, gamle, bøsser osv.
Vi kan jo ikke gøre alle tilfredse - vel.
Men du kan da også få et liv hvis du kommer de rigtige steder.

Venlig hilsen

Fra : Henrik

Dato : 18-08-02 12:24

> [...]
> Vi kan jo ikke gøre alle tilfredse - vel.
> Men du kan da også få et liv hvis du kommer de rigtige steder.

Og der røg "Annika & Co." i killfilteret.
Alle skal have lov til at have deres egen mening, men når man kun kan
forsvarer sig ved at svine andre til, så tvivler jeg stærkt på seriøsiteten
og dermed farvelllllllll.

Mvh
Henrik

Fra : Rene' Hjorth

Dato : 20-08-02 19:43

[Henrik | Sun, 18 Aug 2002 13:24:22 +0200]

>Og der røg "Annika & Co." i killfilteret.

Jeg kan desværre kun tilslutte mig din holdning.

Jeg kan kun sukke over typer der som Annika og Thomas højt udbreder sig
om hvor meget mere tolerent end resten af verdenen de er, når de i
virkeligheden i den grad er afstumpede og snævertsynet, men blot ikke
kan se det selv.

René
www.rene.hjorth.com & www.lowcarb.dk

Fra : mc

Dato : 17-08-02 19:30

"Gudrun" <great_gudrun@hotmail.com> wrote in message

> Det her handler for mig at se ikke om at eje stranden eller ej...
> Det handler dybest set om evnen til at respektere andre mennesker -
> meget tyder på, at I mangler empati og modenhed...

Enig.

mvh mc

Fra : Nette

Dato : 18-08-02 18:12

"Annika og Thomas" wrote
> Du kan da bare glo ! - er du genert og usikker ?
> Man har da ikke sex på et offentligt sted uden at påregne at folk glor.

Jeg er hverken genert eller usikker, men egentligt har det da heller ikke
noget med sagen at gøre.

> Det er det for os. Vi bliver liderlige af solen - og så knepper vi bare.
> Er dette okay ?

Så er det ikke naturisme det kaldes. Og derfor hører i så ikke hjemme på en
naturiststrand.

> Det er din opfattelse - du ejer jo ikke stranden - vel ?

Gør du det måske?
Alle skal gerne kunne være der, og mange føler ikke de kan være der, når
folk dyrker sex der. Slet ikke folk med børn.

> Du er vel genert og usikker på dig selv, og har en elendig sexualdrift.

Sådan noget pjat. Bare fordi man ikke kan lide sex på en offentlig strand
med tilskuere eller bare fordi man har andre lyster end dig, så er det da
overhovedet ikke ensbetydende med at man er usikker, genert eller har en
"elendig seksualdrift".

> Ja der er naturister her

Hvad ved du om det, du er jo ikke en af dem.

>Det er ikke normalt at have sex de fleste
> steder.

Nej, det er faktisk ikke tilladt???

> [...]
> det sædvanlige overflod af gamle mænd og overvægtige snerpede kvinder.
> Der er så fedt kan jeg garantere dig for, og vi knepper løs når solen

For mig lyder det mere til at du er til sex offentlige steder, hvor du er
omgivet at skønne lækre sild og struttende bryster der gider se på.

> Hygge - og god bedring

Tak i lige måde.
Folk der kun tænker på sig selv, og ikke respketerer mennesker omkring dem,
må være virkelig syge.

Nette