en lille ide
Fra : Lene Vang

Dato : 16-08-02 12:11

hejsa i alle skønne katteslaver.. :)

Jeg har en lille ide som jeg gerne vil vende med jer.
Da jeg var på udstilling i søndags poppede en lille ide på ( hader det når
det sker, de er næsten umulige at få ud af hovedet igen).

Mange af udstillerne havde små visitkort og foldere omkring deres (avl),
liggende på deres bur (til stor fornøjelse for mig ). Min ide var så at
"fritid.dyr.dk" også fik noget lignende, som dem der ønsker det kunne have
liggende på deres bur.

Jeg har ikke gjort mig nogen tanker omkring økonomien eller andet, jeg er
selvfølgelig godt klar over at det ikke er gratis at få dem lavet. Men det
var også bare en spæd ide.

--
Hilsen

Lene Vang

PS. jeg håber at det er til at forstå.

Fra : marianne hellemose

Dato : 16-08-02 17:48

Hej Lene
Jeg synes at det er en knaldgod ide, det må kunne gøres
"rimeligt" billigt når vi nu har sådan nogle dygtige
kreative "listere" *GGG*

--
Marianne

Hellemose Somali
hellemose.som@paradis.tdcadsl.dk

Fra : Mette Svangren Gutte~

Dato : 16-08-02 18:19

marianne hellemose wrote:
:: Hej Lene
:: Jeg synes at det er en knaldgod ide, det må kunne gøres
:: "rimeligt" billigt når vi nu har sådan nogle dygtige
:: kreative "listere" *GGG*

Bestemt, det kan ikke koste meget. Min husbond mener at ville kunne lave det
for en slik herhjemme på computeren (og tys-tys, hans arbejdsgiver betaler
printerblæk o.lign, og han kan endda laminere dem, afhængigt af, hvor mange
der skal laves). Og det er da en supergod ide til at udbrede kendskabet,
ikke mindst også til fordel for mærkesagerne, såsom Breths ugerninger.

MVH Mette

Fra : Jette

Dato : 17-08-02 02:12

"Lene Vang" skrev:
[klip]
> [...]
er
> selvfølgelig godt klar over at det ikke er gratis at få dem lavet. Men

Hej Lene - god idé! Og i princippet kan vi jo bare lave et dokument i ét
eller andet format, som folk selv kan printe ud og folde.

Mvh. Jette

Fra : Henrik Pedersen

Dato : 17-08-02 12:13

"Jette" <jniREKLAMER@NEJTAKomnix.dk> writes:

> Hej Lene - god idé! Og i princippet kan vi jo bare lave et dokument i ét
> eller andet format, som folk selv kan printe ud og folde.

Jeg har lidt savnet noget lignende...
Men mere i størrelse med et visitkort eller så, for hen ad vejen møder
man (jeg) en del med mitter og jeg har tit tænkt på at det da kunne
være så smart, hvis man lige kunne trække et kort op af lommen ( så
lige John Wayne...GGG) og sigejamen her kan i få en masse
råd/vejledning, dele en masse sjove oplevelser, men også de kedelige
ditto med nogen som forstår jer..

Og lige mens jeg har gang i det, så har i fået lavet et logo til
hjemmesiden :? :? fordi jeg i meget nær fremtid, laver en opdatering
af Melissa's hjemmeside og gerne vil lave et link til den..
Inden jeg bliver "overfaldet" helt så laver jeg altså ikke endnu en
egentlig linksside, men tænkte at hvis der var et link til
hjemmesiden, så kunne man jo ret let finde resten af jer på nettet
også

--
Med venlig hilsen & miauu
Henrik & Melissa

Fra : Jette

Dato : 17-08-02 19:15

"Henrik Pedersen" skrev:
> [...]
> egentlig linksside, men tænkte at hvis der var et link til
> hjemmesiden, så kunne man jo ret let finde resten af jer på nettet

Vær' så artig

http://www.dk-fritid-dyr-kat.dk/billeder/banner/banner.html

Og jeg eeelsker at være kreativ, så jeg vil meget gerne lave et
visitkort som kan printes. I skal så bare selv smutte ud og investere i
noget lidt tykt papir til at printe på.

Jeg vender frygteligt tilbage

Mvh. Jette

Fra : Ann Rudbeck

Dato : 17-08-02 22:17

In article <2d3mja.28e1.ln@tatooine>, Jette <jni@omnix.dk> wrote:

> Vær' så artig
>
> http://www.dk-fritid-dyr-kat.dk/billeder/banner/banner.html

Øj, hvor flot
Jeg vil snarest udskifte mit "hjemmehuggede" eksemplar

http://home22.inet.tele.dk/ann_rudbeck
fjern "x" fra e-mail adresse v. privat svar

Fra : Henrik Pedersen

Dato : 17-08-02 22:35

Ann Rudbeck <ann_rudbeck@macx.com> writes:

> [...]

Pænt mange pænt tak..

Fra : Kate

Dato : 17-08-02 13:56

"Jette" <jniREKLAMER@NEJTAKomnix.dk> wrote in

> Hej Lene - god idé! Og i princippet kan vi jo bare lave et
> dokument i ét eller andet format, som folk selv kan printe ud og
> folde.
>
> Mvh. Jette

Kan kun tilslutte mig din idé, Lene, sikke en super tanke. Ligesom
Jette, tænkte jeg også at hvis du (eller en anden kreativ) kunne lave
en standart ting, så kunne vi jo selv printe ud efter lyst og behov.
Lidt lige som med sommerhuskattedokumentet.

--
Kate

REMOVE skal ikke fjernes ved svar
REMOVE nothing on answer

Fra : Lene Vang

Dato : 17-08-02 16:08

ihh jeg er da glad for at en af mine mange ideer er noget værd *SSS*
jeg har siddet og tænkt lidt videre. ( ingen jokes tak)
Hvad med et A5 ark foldet sammen til en lille folder, hvor der er en
presation at hjemmesiden. Og med alt det med Breth kørende, kunne man ligge
et lille løst ark i, hvor der er fortælles om ham.

Et visit kort et heller ikke en dårlig ide.

--
Hilsen

Lene Vang