Tak til Mette Frederiksen
Fra : Ukendt

Dato : 16-08-02 12:03

Hej Mette

Vil bare sige tak for din søde hilsen i forbindelse med vores syge
kattekilling. Kiksen har fået endnu en pencillinsprøjte og har det lidt
bedre i dag.....håber det vil gå fremad denne gang...
Giv lige Cæsar en krammer

Gonzo

Fra : AEK

Dato : 16-08-02 18:55

Hej Gonzo !

Vi håber, at Kiksen har fået det endnu bedre her til aften.
Det gør jo forfærdelig ondt på os slaver, når de små rødder har ondt og er
syge.

Oscar, Tilde & Tøsen sender masser af næsenøz og helbredende spind.

/ Anya.

Fra : Kate

Dato : 17-08-02 13:52

"Gonzo" <Gonzo Mail> wrote in

> Kiksen har fået endnu en pencillinsprøjte og har det
> lidt bedre i dag.....håber det vil gå fremad denne gang...

Uhh, det håber jeg bestemt også. Stakkels lille missekat at skulle alt
det igennem, men den er trods alt heldig at være havnet hos jer som gør
alt i kan for den.

--
Kate

REMOVE skal ikke fjernes ved svar