Vil du være med i en ny musikforening? Ell~
Fra : _ carsten thomsen

Dato : 16-08-02 11:43

Vil du være med i en ny musikforening ?
Eller mangler I et øvelokale ?

Jeg er ved at dannen en forening som bla. skal sørge for flere øvelokaler
ude på Vestegnen (Taastrup, Albertslund, Glostrup, Ishøj, Vallensbæk)

Desuden skal foreningen lave diverse musikarrangementer.

Mangler jeres band et øvelokale ?
Eller har du lyst til at være aktiv i sådan en forening ?
Måske vil du være med til at arrangere forskellige musikshows som kan give
indtægter til foreningen?

Alle gode idéer og folk er velkomne...
Mail til mig, hvis du er interesseret - og du vil høre mere!

e-mail:
cajuth(fjern-dette-i-parantes)@tiscali.dk

(Vi regner med at foreningen, bliver en lokalafdeling i FAJABEFA.)

Mange hilsner fra
Carsten
cajuth(fjern-dette-i-parantes)@tiscali.dk

Fra : Johnny Bonde

Dato : 17-08-02 00:30

får i noget op at stå skriver vi gerne om det

--

Mvh. Johnny Bonde
Underholdningsnettet I/S

"_ carsten thomsen" <cajuth(fjern-dette-i-paramtes)@tiscali.dk> skrev i en
meddelelse news:ajikvf$1bipar$1@ID-139211.news.dfncis.de...

Fra : Ulrik Lauritzen

Dato : 17-08-02 00:29

"Johnny Bonde" <johnny.bonde@underholdningsnettet.dk> skrev i en meddelelse
> får i noget op at stå skriver vi gerne om det

/Ulrik

Fra : Torsten Matthiessen

Dato : 17-08-02 04:12

> får i noget op at stå skriver vi gerne om det

Ehhhmmm........

/t/

Fra : Gorm Johnsen

Dato : 17-08-02 05:14

"Johnny Bonde" <johnny.bonde@underholdningsnettet.dk> skrev i en meddelelse
> får i noget op at stå skriver vi gerne om det
>
> Mvh. Johnny Bonde
> Underholdningsnettet I/S

Johnny:
Din post hører sgu nok mere hjemme i dk."kultur".dansktop.stådreng

Carsten:
Lyder som et godt initiativ - good luck!

M.v.h.
Gorm Johnsen
www.troldelyd.com

Fra : Johnny Bonde

Dato : 18-08-02 22:36

Hejsa Carsten Bedrevidende

> Johnny:
> Din post hører sgu nok mere hjemme i dk."kultur".dansktop.stådreng

på hvilke præmisser bygger du dette, vi omtaler da f eks Cliff Richard
Carola, Zin ja alskens alternativ musik.
At vi tilbyder at fortælle noget om dette værested er da ærligt ment,
at du får ondt i røven af det og lugter langt væk af misundelse
er jo kedeligt for dig.

jeg driver et yderst seriøst foretagende så PIS af med dig
du tror du selv åh så altvidende/bedrevidende, Nyhedsgrupperne
ville være et langt bedre sted hvis din PC brændte sammen

--

Mvh. Johnny Bonde
Underholdningsnettet I/S

Fra : Jakob Møbjerg Nielse~

Dato : 19-08-02 01:12

Johnny Bonde wrote:
> på hvilke præmisser bygger du dette, vi omtaler da f eks Cliff Richard
> Carola, Zin ja alskens alternativ musik.

<hint>Læs din sætning igen</hint>. Det kaldes humor.

> jeg driver et yderst seriøst foretagende så PIS af med dig
> du tror du selv åh så altvidende/bedrevidende, Nyhedsgrupperne
> ville være et langt bedre sted hvis din PC brændte sammen

Tja, du lyder godt nok meget seriøs lige nu.

--
Jakob Møbjerg Nielsen | "Five exclamation marks, the
jakob@dataloger.dk | sure sign of an insane mind."

Fra : Bjørn Løndahl

Dato : 21-08-02 20:28

> Hejsa Carsten Bedrevidende

> på hvilke præmisser bygger du dette, vi omtaler da f eks Cliff
> Richard Carola, Zin ja alskens alternativ musik.

*LOL* !!!!

Jeg indrømmer gerne at Cliff Richard er meget alternativt til min
personlige musiksmag, men at kalde hans lalleglade og nosseløse
udgivelser for alternativ musik svarer vist nogenlunde til at
kategorisere JodleBirge som dødsmetal.

> At vi tilbyder at fortælle noget om dette værested er da ærligt
> ment, at du får ondt i røven af det og lugter langt væk af
> misundelse er jo kedeligt for dig.

Hold dine underlødige reklamer for dit underelødige foretagende ude
af grupperne!

> jeg driver et yderst seriøst foretagende så PIS af med dig
> du tror du selv åh så altvidende/bedrevidende, Nyhedsgrupperne
> ville være et langt bedre sted hvis din PC brændte sammen

Vældig seriøst - vældig....

Fra : Nikolaj Borg

Dato : 21-08-02 21:24

Bjørn Løndahl wrote:
> Hold dine underlødige reklamer for dit underelødige foretagende ude
> af grupperne!

Ikke bare underlødigt men underelødigt?

/Nikolaj

---

Fra : Bjørn Løndahl

Dato : 22-08-02 07:38

"Nikolaj Borg" <nikol@jSbPoArMg.dk> skrev i

> Ikke bare underlødigt men underelødigt?

En blanding af underlødigt og underligt måske