Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Skum til bagstykke.
Fra : WillyW

Dato : 16-08-02 10:24

På bagstykket til mit SLR er der noget sort skum for at gøre kameraet
lystæt. Desværre er det mørnet og næsten væk.
Hvor kan man købe noget nyt uden at blive flået?
Er der noget andet man kan bruge i stedet?
-WW

http://www.kandu.dk/

Fra : Thomas Christensen

Dato : 16-08-02 13:57

"WillyW" <WillyW.news@kandu.dk> wrote in message
> På bagstykket til mit SLR er der noget sort skum for at gøre kameraet
> lystæt. Desværre er det mørnet og næsten væk.
> Hvor kan man købe noget nyt uden at blive flået?

Jeg har selv haft det samme problem.
På siden http://www.micro-tools.de/english.htm kan du finde masser af
materiale til at reparere dit SLR med
Jeg har selv bestil gennem dem. God service, hurtig levering mv.
Kan anbefales!

mvh
Thomas

Fra : Jens Peter Karlsen

Dato : 16-08-02 14:15

Et hvilken som helst Byggemarked eller Farvehandel vil have noget du
kan bruge.

Fra : Kenneth Darling Soer~

Dato : 16-08-02 14:52

"WillyW" <WillyW.news@kandu.dk> wrote in news:vp379.4654$ww6.531381
@news010.worldonline.dk:

> Hvor kan man købe noget nyt uden at blive flået?
> Er der noget andet man kan bruge i stedet?

http://groups.google.com/groups?hl=en&lr=&ie=UTF-8
&selm=Xns90EF6B94235Ekennethdarlingfromde%40193.88.15.201

--
Regards / Med venlig hilsen
Kenneth

e-mail: kenneth at TRAPdarling dot dk - REMOVE TRAP
http://www.fotokritik.dk/oversigt.html?bruger=48
http://www.photo.net/photodb/user?user_id=255231