ang Breth Hansen......
Fra : Sabina Hertzum

Dato : 16-08-02 10:21

jeg har blandet mig en smule i den debat inde i juragruppen og prøvede i den
forbindelse at se om jeg kunne finde artikelerne skrevet af
århusstifttidende....
det kunne jeg desværre ikke så jeg sendte følgende mail til dem:
Jeg har en forespørgsel til de artikler i tidliger har haft liggende i jeres
database om dyrlæge Jens Breth Hansen.
Tilsyneladende er disse artikler fjernet eller forsvundet da der pt kun er
en artikel at finde, nemlig den om Marianne Hellemose.
Er det sådan at i efter en rum tid fjerner artikler fra databasen, og i så
fald så undrer det mig at alle andre artikler om den pågældende dyrlæge er
forsvundet på samme tid.

Håber i kan opklare sagen lidt for mig, da jeg meget gerne ville have kigget
nærmere på netop disse artikler..

Med venlig hilsen Sabina Hertzum

for nogle minutter siden modtog jeg så følgende mail:
Kære Sabina Hertzum
Normalt ligger vore artikler 30 dage i åbent arkiv, hvorefter de ikke er
tilgængelige for læserne. Jens Breth Hansens aktiviteter både angående dyr
og udlejningsejendomme har påkaldt sig en vis opmærksomhed, og det sidste
ord er næppe sagt i den sag. Vi har derfor, foranlediget af din henvendelse,
besluttet at lave et tema, hvori vi placerer de artikler, der hidtil er
bragt om hans virksomhed. Du får et praj, når det er på plads - formodentlig
i løbet af eftermiddagen.
Med venlig hilsen
Helgi Arnthorsson
webredaktør

så lige nu sidder jeg og jubler som et lille barn....
Jette.. det skal vi vel linke til inde på vores side ikk?

jeg siger lige til når jeg har fået at vide at det er lagt online

--
Knus Sabina

www.MandeZonen.dk
Danmarks førende mandeportal.

Fra : Inger Kaya

Dato : 16-08-02 13:53

Stærkt gået Sabina. Sådan !

/ Inger Kaya

Fra : Jette

Dato : 17-08-02 03:21

"Sabina Hertzum" skrev:
> jeg har blandet mig en smule i den debat inde i juragruppen og prøvede
i den
> forbindelse at se om jeg kunne finde artiklerne skrevet af
> århusstifttidende....

Jeg vil gerne have lov at sige tak fordi du gad blande dig, og udvise så
stor tålmodighed med mandspersonerne i dk.videnskab.jura Jeg blev
meget hurtigt træt, må jeg indrømme *S*

Men set i lyset af de oplysninger du fik vredet ud af dem, bør vi vel
overveje at moderere skriverierne om JBH på hjemmesiden?

> så lige nu sidder jeg og jubler som et lille barn....
> Jette.. det skal vi vel linke til inde på vores side ikk?

Jow, jow ... det kan du lige tro

> jeg siger lige til når jeg har fået at vide at det er lagt online

ja, de har da nok været lidt for optimistiske, for jeg synes ikke jeg
kan se noget endnu... men glæder mig meget til at høre nyt

Mvh. Jette

Fra : Sabina Hertzum

Dato : 17-08-02 09:30

Jette <jniREKLAMER@NEJTAKomnix.dk> wrote:

> Jeg vil gerne have lov at sige tak fordi du gad blande dig, og udvise
> så stor tålmodighed med mandspersonerne i dk.videnskab.jura Jeg
> blev meget hurtigt træt, må jeg indrømme *S*

kan jeg godt forstå
men nu er jeg ret stædig så jeg ville blive ved indtil vi fik et konkret
svar*G* jeg synes faktisk de vævede ret meget
*G*

> Men set i lyset af de oplysninger du fik vredet ud af dem, bør vi vel
> overveje at moderere skriverierne om JBH på hjemmesiden?

en lille smule ihvertfald... problemet er jo at du kan holdes tilansvar i en
injurie sag..... er der evt nogen der kender en advokat privat som i sin
fritid gider sige sin mening om det??
en andne mulighed vi har er jo også at lægge vores "beviser" online....

> Jow, jow ... det kan du lige tro

> ja, de har da nok været lidt for optimistiske, for jeg synes ikke jeg
> kan se noget endnu... men glæder mig meget til at høre nyt

http://www.stiften.dk/aarhus/artikel:fid=100001160

de er åbenbart gået lidt i stå... men de har fået lavet temaoverskriften og
der ligger fem artikler om breth online så vidt jeg kan se..... to om
dyrlægen breth og tre om fuskeren breth....
kik på linket oven over.. de står nævnt i rubrikken til højre.... med
småt....
--

Fra : Pia Klit Larholm

Dato : 17-08-02 21:42

> [...]
> fritid gider sige sin mening om det??
> en andne mulighed vi har er jo også at lægge vores "beviser" online....

Hejsa

Hvad med at tage kontakt til advokatvagten - rådgivningen er gratis, og
de skulle have styr over sagerne.
Folkene der sidder der er vist hovedsageligt jura-studerende, men de
søger hjælp og oplysninger hos andre.
Advokatvagten skulle findes i alle større danske byer.

Pia