MS Windows
briani 27239
WinXP - To lydkort
Fra : Zinzter | unreal

Dato : 16-08-02 08:59

Hey gruppe,

Jeg overvejer at smide et ekstra lydkort i min maskine, så det for
eksempel vil være muligt at spille musik i stuen, samtidig med at jeg
spiller CS med hovedtelefoner på.

Målet er altså at kunne køre to af hinanden uafhængige lydstreams fra
PC'en

Kan det lade sig gøre nogenlunde problemfrit?

Kører WinXP Pro på et ASUS A7V

MVH
Holmes

Fra : Jens S

Dato : 16-08-02 13:23

"Zinzter | unreal" <none@none.com> wrote in message

> Målet er altså at kunne køre to af hinanden uafhængige lydstreams fra
> PC'en
>
> Kan det lade sig gøre nogenlunde problemfrit?

Det burde godt kunne lade sig gøre, men det kræver at du bruger en
musikafspiller, hvor du frit kan vælge lydkort ( Det kan Quicktime svjh. ).
Så lader du CS spille over lydkort A (som du sætter til foretrukne
afspilleenhed i kontrolpanelets lydindstillinger) og vælger lydkort B under
"sound out" i Quicktime. Det burde virke.

Jeg skal ikke kunne sige om der er andre afspillere hvor man kan vælge
lydenhed. Man kan svjv ikke i MS Mediaplayer eller RealPlayer.

Jens

Fra : nasty.bird

Dato : 16-08-02 13:57

> Jeg skal ikke kunne sige om der er andre afspillere hvor man kan vælge
> lydenhed. Man kan svjv ikke i MS Mediaplayer eller RealPlayer.

Det var nemlig nogenlunde samme tanke, jeg gik med. MAn kan tilsyneladende i
WinAmp, i hvert fald i version 2.

Fra : Spanni

Dato : 17-08-02 14:47

Man kan i Winamp 3

Fra : Jens Peter Karlsen

Dato : 16-08-02 13:37

Nej.

Fra : Martin Østerberg

Dato : 16-08-02 13:39

On Fri, 16 Aug 2002 14:37:04 +0200 skrev Jens Peter Karlsen
<jpkarlsen@mvps.org> .

>Nej.

aha...

Martin

Fra : nasty.bird

Dato : 16-08-02 13:58

"Jens Peter Karlsen" <jpkarlsen@mvps.org> wrote in message
> Nej.

Ser man det... Er det dit endelige bud, eller vil du have lov at ringe til
en ven?

:)