Nokia Software versionsoversig
Fra : Brian Pedersen

Dato : 16-08-02 08:46

Hej!

Er der et sted på indernjettet, hvor man kan finde en oversigt over de
nyeste Software versioner til Nokia's mobiltelefoner?

På forhånd tak for hjælpen!

Venligst

Brian

Fra : Michael Jensen

Dato : 16-08-02 12:07

http://mobilsiden.dk/tips/tips.php?txt=software.txt

Fra : Ally

Dato : 16-08-02 12:15

> http://mobilsiden.dk/tips/tips.php?txt=software.txt

Den er vist ikke helt opdateret. Iflg. den side er sidste nye version til
3510 ver. 3.02. Men i min 3510 bruges ver. 3.36 (25-07-02).

Hilsen

Allan
--
E-mail: quincy_md@hotmail.com
ICQ#: 15 88 35 47

Fra : Michael Jensen

Dato : 16-08-02 15:16

"Ally" <quincy_md@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Den er vist ikke helt opdateret. Iflg. den side er sidste nye version til
> 3510 ver. 3.02. Men i min 3510 bruges ver. 3.36 (25-07-02).

Mobilsiden.dk forsøger så vidt muligt at holde den så opdateret som det nu
er muligt, men det er ikke altid lige let, da Nokia ikke plejer at udsende
informationer om at det nu er kommet en ny software version osv. Jeg skriver
til dem og beder dem opdatere med version 3.36

Fra : Torben Andresen

Dato : 19-08-02 08:30

> http://mobilsiden.dk/tips/tips.php?txt=software.txt

Findes der ikke 'release notes' til de enkelte versioner, så man kan se hvad
der er rettet/tilføjet?

-Torben