Scripts til hjemmeside
Fra : mundt

Dato : 16-08-02 08:35

Jeg har lavet en hjemmeside i opløsningen 1024x768. Og det står lige
præsis som jeg vil have det. Nu er problemet så bare at når der er en
gæst med opløsningen 800x600 der besøger min side, så ser det ikke så
godt ud, da det bliver større på skærmen.

Mit spørgsmål er, om der findes et script man kan sætte ind, så websiden
selv tilpasser sig gæstens skærmopløsning.

http://www.kandu.dk/

Fra : Claus Sørensen

Dato : 16-08-02 09:13

mundt wrote:

> [...]
>
> Mit spørgsmål er, om der findes et script man kan sætte ind, så websiden
> selv tilpasser sig gæstens skærmopløsning.

Nej - siden skal udarbejdes, så den automatisk kan håndtere forskellige
browser-arealer.

Du kan ikke vide, hvilket browser-areal en given bruger har ud fra dennes
opløsning.

Jeg kører med en opløsning på 1600x1200, men mit browser-areal typisk er på
omkring 700x450.

Hvis du gerne vil have et script, som detektere brugerens skærmopløsning, så
spørg i stedet i gruppen dk.edb.internet.webdesign.clientside

De herligste hilsner