Jeg kan løse alt for dig
Fra : jikrehab

Dato : 16-08-02 07:43

Hej alle..

Har du nogle spørgsmål angående din mobil så kan jeg næsten løse alt for
dig. Både software, programmer og elektronikken på bordet.

Du er velkommen til at Spøre mig når du har lyst for jeg lover for jeg
kan klare det .

MVH Ali

http://www.kandu.dk/

Fra : Flemming Lynggaard

Dato : 16-08-02 09:23

"jikrehab" <jikrehab.news@kandu.dk> wrote in message
> [...]
> dig. Både software, programmer og elektronikken på bordet.
>
> Du er velkommen til at Spøre mig når du har lyst for jeg lover for jeg

min telefon spørger hvad der kom først... hønen eller ægget?

ps hvad nu hvis elektronikken ikke ligger på et bord kan du så også alt

/F

Fra : Martin Sjøstrand

Dato : 16-08-02 12:54

Nu kan jeg ikke svare for alle, men hej hej

Ok. Hvorfor faen er den så dyr at ringe fra?

Hvad med elektronikken i telefonen?

Hvad hvis jeg spørger en dag hvor det ikke er af lyst, men af nød. Er jeg så
ikke velkommen?

Hvad hvis jeg så spørger en dag, hvorfor den spiller gamle Olsen Brødrene
melodier, hver gang jeg skal til at se TvDanmark 2. Kan du så også klare
den?

Mvh Martin Sjøstrand

Fra : Fischer

Dato : 16-08-02 16:04

> Du er velkommen til at Spøre mig når du har lyst for jeg lover
> for jeg kan klare det .

Sikke en selvtillid .......

*Fischer

Fra : Jochke

Dato : 20-08-02 06:33

"jikrehab" <jikrehab.news@kandu.dk> wrote in message
> Du er velkommen til at Spøre mig når du har lyst for jeg lover for jeg
> kan klare det .

Okay. Jeg har tit undret mig over hvorfor Nokia i nogen telefonmodeller har
en lille smiley. Der er f.eks på min 7650 og en 3310. Du kan først se den
når man skiller den ad.

Hvorfor er den der?

/Jochke