foderbold
Fra : Cindie Iwersen

Dato : 18-02-01 20:01

Hejsa

Nu har jeg læst mange af de af de beskeder her og jeg er stødt ind i ordet
foderbold en par gange. Men hvad er det

Mvh Cindie og Pjevs

Fra : DK True Trust

Dato : 18-02-01 20:13

En foderbold er et stykke legetøj med en lille åbning i. Man kan putte små
godbidder i, og når bolden triller falder der et par godbidder ud.

Mange miauuer fra Birgitte

--
Breed of Maine Coon and
Norwegian Forest Cat

Fra : Winnie & Espen

Dato : 19-02-01 14:29

....set fra missernes synspunkt virker det bedst, hvis DU triller bolden!

Espen

Visit http://lagerhead.subnet.dk for latest updates on the band...