Hjælp til TeamFortress
Fra : joker

Dato : 16-08-02 06:54

Hej

Jeg er ved at prøve at få Team Fortress. Når jeg prøver at gå i gang med
et net spil, så trykker jeg på quickstart. Det går også fint, den finder
en masse servere, den så begynder at tælle ned fra de ca. 180 servers,
når den rammer 0, så skifter den tilbage til det gamle skærmbillede og
skriver "could not connect to game server, reason: could not complete
connection attempt"...hvad sker der... jeg kan godt spille CounterStrike
Online?

http://www.kandu.dk/

Fra : Simon Kamber

Dato : 16-08-02 17:32

On Fri, 16 Aug 2002 05:53:35 GMT, "joker" <joker.news@kandu.dk> wrote:

> [...]
>skriver "could not connect to game server, reason: could not complete
>connection attempt"...hvad sker der... jeg kan godt spille CounterStrike
prøv at lade være med at quickjoine. Det ser ud til at du ikke kan
connecte til den hurtigste server derude, så prøv med den
næsthurtigste
--
Simon "Black" Kamber
ved email, fjern REMOVETHIS fra adressen