Tabel til top
Fra : Duck Trucks Inc.

Dato : 18-02-01 20:13

Hej,

Jeg sidder med en tabel. Simpel sjover med et billede i toppen
af tabellen.

Kan jeg ikke få denne tabel til at slutte helt op imod toppen
af browser vinduet, således at billedet stort set slutter
op til browser vinduet.

Altså. Der er et billede der har en table border imellem sig
selv og browser vinduet. Hvordan får jeg det til at se ud som om
billedet står helt i top?

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 18-02-01 21:42

Sun, 18 Feb 2001 20:12:40 +0100, skrev "Duck Trucks Inc."
<ducktrucksinc@nospam.dk>:

>Altså. Der er et billede der har en table border imellem sig
>selv og browser vinduet. Hvordan får jeg det til at se ud som om
>billedet står helt i top?

bør kunne gøre det.

Du kan også bruge CSS til det, men det forstås så ikke af alle
browsere, så jeg er stdig tilhængere af den gamle metode her (og som
ikke bliver valideret).

med venlig hilsen
Knud
--
http://smedeparken.mobilixnet.dk - opdateret 31. januar 2001.

Fra : Duck Trucks Inc.

Dato : 19-02-01 10:20

> bør kunne gøre det.

- OK cool. Jeg bruger Dreamweaver, og har ledt efter noget der lød som
margin=0 men kan ikke finde det. Hvis der er nogle der tilfældigvis
ved hvor man sætter det i DW, så er jeg taknemmelig.

> Du kan også bruge CSS til det, men det forstås så ikke af alle
> browsere, så jeg er stdig tilhængere af den gamle metode her (og som
> ikke bliver valideret).

- Jep! Jeg læste en tråd længere nede om tables/css. I det hele taget
er det lidt frustrerende at arbejde med css. Det er fedt, men man bliver
hele tiden skuffet når man opdager det ikke er kompatibelt med NS.

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 19-02-01 17:52

Mon, 19 Feb 2001 10:20:20 +0100, skrev "Duck Trucks Inc."
<ducktrucksinc@nospam.dk>:

>- OK cool. Jeg bruger Dreamweaver, og har ledt efter noget der lød som
>margin=0 men kan ikke finde det. Hvis der er nogle der tilfældigvis
>ved hvor man sætter det i DW, så er jeg taknemmelig.

Højreklik på siden => page properties, der står de fire koder.

med venlig hilsen
Knud
--
http://smedeparken.mobilixnet.dk - opdateret 31. januar 2001.

Fra : Duck Trucks Inc.

Dato : 19-02-01 22:07

> Højreklik på siden => page properties, der står de fire koder.

Overordentlig simpelt!