MS Windows
briani 27239
Messenger har holdt flyttedag.
Fra : als

Dato : 16-08-02 06:53

Vi er tre personer som deler en pc med Windows XP home edition (dansk)
som styresystem. Jeg står som administrator og mine to piger som
brugere. Jeg bruger IKKE Windows Messenger men det gør den ene bruger.
Nu har messenger på en eller anden måde holdt flyttedag. Messenger åbner
hos mig automatisk når jeg åbner min Outlook Express (....og det hader
jeg), medens min datter som bruger messenger slet ikke kan åbne den. Jeg
tror det er mig der har lavet uorden i tingene, men hvordan får jeg nu
byttet tilbage, sådan at programmet igen kan åbnes hos hende, medens det
ikke skal åbne hos mig. Jeg har nu bikset rundt med det i en times tid,
men jeg kan ikke få det til at lykkes.

http://www.kandu.dk/

Fra : Jens Peter Karlsen

Dato : 16-08-02 13:26

I indstillinger i OE vælg at den ikke skal startes hos dig og modsat
hos hende.