IE 6.0 Røde KRYS
Fra : JMSP

Dato : 16-08-02 06:54

IE 6.0 Viser ikke alle billederne på siden, men viser en ramme med et
rødt kryds.

Når jeg markere og Højreklikker "Vis Billede" Sker der ikke noget.

Jeg har nu læst, alle emner her på Kandu.dk der omhanler IE 6.0 og Røde
krydser,
og har ikke, kunne bruge nogele af de tip, der blev givet, selv om de
var gode.

Håber på snarligt svar.

Hilsen JMSP

http://www.kandu.dk/

Fra : Anders Lund

Dato : 16-08-02 11:04

JMSP wrote:
> IE 6.0 Viser ikke alle billederne på siden, men viser en ramme med et
> rødt kryds.

Har du prøvet at tømme Midlertidige Internet file?

--
Anders Lund - spam2002q3@andersonline.dk
OE-QuoteFix - http://flash.to/oe-quotefix

Fra : Thomas Brøgger

Dato : 22-08-02 16:21

Hej

"Anders Lund" <news@anders.adsl.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
Jeg har samme fejl!

> Har du prøvet at tømme Midlertidige Internet file?

Det virker ikke hos mig. Er der andre gode forslag? Jeg kører ikke med
Norton Firewall

/Thomas

Fra : Nestor

Dato : 17-08-02 12:34

Hvis du bruger norton firewall kan det være den der blokerer for det. prøv
at disable firewall'en og se om du kan se billederne...så kan du da
konstatere om det er den. Ved desværre ikke hvordan man løser problemet