Der var engang
Fra : Jesper C.

Dato : 18-02-01 19:41

Der var engang en landmandssøn der var meget homofobisk. På et tidspunkt
fik han Internet og opdagede hurtigt dds, hvor han, selvfølgelig, lagde ud
med
at ragge ned på homoseksuelle. En kvinde der hed Rikke og en mand der hed
René, gik i offensiven og fik den unge mand til at undskylde hvad han havde
sagt.

....For han mente det jo ikke. Han var bange. Bange for den homoseksualitet
som
han kunne mærke blev en stadig større del af ham selv...

Ak ja - livet er en satans mærkelig størrelse.

Bedste hilsner
Jesper C

Fra : Chokmah alias Rabias~

Dato : 18-02-01 20:11

On Sun, 18 Feb 2001 19:41:10 +0100, "Jesper C." <jesper@postkasse.org>
wrote:
fedt og se dig igen markfræs :)
>...For han mente det jo ikke. Han var bange. Bange for den homoseksualitet
>som
>han kunne mærke blev en stadig større del af ham selv...
Uhhh.....blev han noget andet eller hwa ?

>Ak ja - livet er en satans mærkelig størrelse.
meget !
MvH
C.

Fra : Tomas O.

Dato : 18-02-01 20:16

"Jesper C." <jesper@postkasse.org> skrev i en meddelelse news:96p54f$p2u$1@news.inet.tele.dk...

Hej Jesper

Hvor er det dejligt at se sådan et indlæg! DSS har ændret en dels
liv og indstilling til andre folks og deres egen seksualitet. Det
er bare så skønt for det er jo en af de ting der ewr så dejligt
ved dss. )

Må man spørge hvori ændringen består i for dig?

Hilsen en rørt
Tomas O.

Fra : Tomgirl

Dato : 18-02-01 20:58

"Jesper C." <jesper@postkasse.org> skrev i en meddelelse

Hej Jesper!

[SNIP]
> ...For han mente det jo ikke. Han var bange. Bange for den homoseksualitet
> som
> han kunne mærke blev en stadig større del af ham selv...

*SUK*! Et super flot indlæg Jesper! Jeg tror, der er rigtigt mange, der har
det sådan. En veninde, jeg havde engang nægtede overfor sig selv, at hun var
lesbisk. "Homoseksualitet er unormalt" osv. var hendes synspunkt. Jeg var
sikker på, at hun var lesbisk, for dels var hun forelsket i en veninde, dels
frastødte sex med mænd hende. Men hun kom med diverse bortforklaringer,
indtil hun indså, at hun løj overfor sig selv.

Jeg er først nu ved at finde ud af min seksualitet, og jeg er sgu 30 år
Men hellere senere end aldrig.

Knus

Allan H.
--
E-mail: quincy_md@hotmail.com
Website: http://home19.inet.tele.dk/tomgirl/

Fra : René Hjorth

Dato : 18-02-01 23:00

Sun, 18 Feb 2001 19:41:10 +0100 skrev "Jesper C."
<jesper@postkasse.org>

Hej Jesper C.,

>...For han mente det jo ikke. Han var bange. Bange for den homoseksualitet
>som han kunne mærke blev en stadig større del af ham selv...
>Ak ja - livet er en satans mærkelig størrelse.

Smukt, Jesper... meget smukt! Sidder lige og bliver lidt rørt

Mvh,
René
www.rene.hjorth.com

Fra : Chokmah alias Rabias~

Dato : 19-02-01 02:30

On Sun, 18 Feb 2001 22:59:39 +0100, René Hjorth <rhjorth@spamcop.net>
wrote:

>Sun, 18 Feb 2001 19:41:10 +0100 skrev "Jesper C."
><jesper@postkasse.org>

Kære Rene & Mark fræs :)

>Hej Jesper C.,

>Smukt, Jesper... meget smukt! Sidder lige og bliver lidt rørt

det gør jeg også jeg har printet det ud og det hænger på min opslags
tavle så jeg kan læse det igen & igen - samt jeg har sendt et tryg til
næsten alle dem jeg kender på min mailling liste og der ligger en fax
med et print i flere lands dæggene aviser - da det ikke kan spredes
nok - alt det har jeg klaret i mens jeg sider og kæmper med et *æble*
i halsen på størelse med mindre fodbold tårene rullene ned af kinderne
og kramper i maven af ren berørelse ...ikke bare over den smukke og
vel skrevene shot story - men også over at vi stadigt kan hygge os i
dss uden der bliver råbt og skreget OT bare fordi vi skam roser
hiandens inlæg ... jeg kan mærke at knuden er ved at løsne sig !
bedste hilsner
Bo

fut :dk.snak.snik

Fra : Henning

Dato : 20-02-01 00:14

"Chokmah alias Rabias The dog" <chokmah999@hotmail.com> skrev i en
meddelelse news:jbt09tscomcd9krrvibkfd7l3t4g19elme@4ax.com...

Hej Bo

> dss uden der bliver råbt og skreget OT bare fordi vi skam roser
> hiandens inlæg ... jeg kan mærke at knuden er ved at løsne sig !
> [...]

Hej Bo,
jeg synes du har været noget på tværs i den sidste
tid, meget af det, ser jeg som drillerier fra din side, fordi
du er utilfreds med det der sker i DSS for tiden, også
her hvor du ender med at sætter fut til dk.snak.snik, sådan
som det har været diskuteret i DAN, det kan godt være du
synes det bare er for fjollet og barnligt alt det der sker og er
sket i dette år, men prøv nu at være med til at DSS igen bliver
et sted, hvor flest mulige kan trives ikke?
Der er mange der lige nu er kede af det, og er ved at droppe
ud, fordi tonen har været for hård og uforsonlig, Så hjælp til
med at bygge DSS op igen på en konstruktiv måde

MVH
Henning

Fra : Henning

Dato : 18-02-01 23:57

> [...]

> som
> han kunne mærke blev en stadig større del af ham selv...
>
> Ak ja - livet er en satans mærkelig størrelse.

Er dette din egen historie?
Eller beskriver du homofoben Bo, der har ændret sit
syn på homoseksuelle, efter diverse debatter her i DSS?
Jeg må sige jeg er ret usikker på dit indlæg, for den
eneste hidtil "kendte homofob" her i DSS er Bo, dette,
bare for at undgå misforståelser.

MVH
Henning

Fra : N/A

Dato : 20-02-01 00:19

Fra : Henning

Dato : 20-02-01 00:19

> Henning <h2m@get2net.dk> skrev i en
> nyhedsmeddelelse:96pjsq$2727$1@news.cybercity.dk...

Hej Jesper

> Ja, dette er mi egen historie. Hvad Bo ´s homoforbi skyldes ved han bedst
> selv.

Pyh det lettede, jeg er nok ved at blive overfølsom over
for alt der kan misfortolkes.

Hvor længe har du haft mistanken, men kæmpet imod?

MVH
Henning

Fra : N/A

Dato : 20-02-01 21:20

Fra : Henning

Dato : 20-02-01 21:20

"Jesper C." <jesper@postkasse.org> skrev i en meddelelse

Hej Jesper

> Jeg husker allerede at jeg i 8-9 års alderen fik rejsning når jeg så
lækkre
> halvnøge mænd på tv, f.eks.
> når de viste noget om bodybuildere. Egentligt lidt sjovt, da den type af
> mænd slet ikke tænder mig så meget
> mere.

Det er jo ofte i den alder vores seksuelle lyster,
for alvor får sat "ord på" hvor vi bliver mere afklaret
med hvad der sker, og oplever den mere og mere
målrettet vores præferencer, indtil da, er og har vi vores
seksualitet og lyster, på en lidt måske diffus måde, og så
accelerere det mod det køn man er "kodet på" nu ældre og
mere bevidst man bliver om seksualiteten.

Jeg blev tændt på de kvindelige skøjteløbere, når jeg
så dem på TV, det var ren porno for mig, ja så gar
Dalle-valles-katalogernes undertøjs reklamer tændte mig
i den alder *GGG*

MVH
Henning

Fra : Hanne L

Dato : 23-02-01 00:06

Henning skrev i en meddelelse news:96ujfn$209j$1@news.cybercity.dk...

Hej Henning

> Jeg blev tændt på de kvindelige skøjteløbere, når jeg
> så dem på TV, det var ren porno for mig, ja så gar
> Dalle-valles-katalogernes undertøjs reklamer tændte mig
> i den alder *GGG*

Det er ret utroligt. Hvis du/I vidste, _hvor_ mange mænd, der
i tidens løb har fortalt mig om, hvordan de stjal deres mors
Daells Varehus katalog for at kigge på nøgne damer. For sådan
husker mange, at de opfattede dem som værende.
Det var deres første møde med billeder af den støbning.
Det var meget frækt. Og der blev onaneret til billederne i stor stil.

Kærlig hilsen
Hanne L