Martin Kristensen > Re: mht de mange pædof~
Fra : Child In Time

Dato : 16-08-02 00:10

"Martin Kristensen" <cruSpAmSuCkSzer@gjk.dk> wrote in message
news:ajec1o$1b0d74$1@ID-118575.news.dfncis.de...

> Det var godt nok en uhyggelig og foruroligende sag.

Ufatteligt grusomt. Andet er der vel ikke at sige.

> Da den sluttede med at
> 2000 belgiske børn forsvandt om året løb det koldt ned af ryggen.

De fleste blev heldigvis fundet, som CS påpeger. Alligevel kan jeg ikke
lade være med at spekulere på, hvor mange kidnappede børn, der holdes
som slaver i Vesteuropa i dag.

> Hvordan
> fanden kan politiet og hele det belgiske samfund være så korrupt og
> infiltreret af perverse børnevoldtægtsmænd?

Jeg håber som sagt at de der mener der ikke er nogen sag har ret. I
modsat fald må man nok sige vi har et problem af dimensioner.

hilsen cit