Re: mht de mange pædofil debater så
Fra : Child In Time

Dato : 15-08-02 23:53

"Chokmah" <chokmah@c.dk> wrote in message
news:ptjjlu029uuhlhahmr809c6ha2rj49ci6e@4ax.com...

Udsendelsen satte gang i flere ting hos undertegnede.
Myndighedernes ligegyldighed er skræmmende. Men der er også et
andet aspekt.

Børn i fangekældre, pædofile netværk der slår børn ihjel, de to grædende
piger der kom ud af huset. Som pædofil kan man ikke ungå at føle sig
ramt/skyldig.

Da jeg første gang kaldte mig for pædofil, efter at have fantaseret om
småpiger i årevis, var jeg meget mistænksom. Alle de pædofile man møder
på nettet lader jo til at være lige som mig, men måske var det for syns
skyld? Måske tog de simpelthen røven på mig?

Denne angst dukkede op igen i (for)gårs. Måske har de fleste pædofile en
fangekælder med børn og en kirkegård i deres have? Måske er det kun mig
der er "normal"? Måske er jeg også et uhyre?

Jeg håber meget at hovedvidnet Regina Louf er lystløgner, at disse ting
ikke sker i virkeligheden.

Jeg har fanme haft det godt med at tænke på småpiger siden jeg var 13
år. Først da jeg fandt ud af at jeg var den mest hadede (unge) mand i de
vestlige samfund, da jeg hørte andre kalde mig for syg, da jeg fandt ud
af at man forbandt mig med vold, mord og død, først da, fik jeg det
dårligt.

Vil man udrydde de pædofile, ved at lade dem æde sig selv op indefra, ja
så er man godt på vej.

hilsen
cit

Fra : post2200

Dato : 16-08-02 16:08

> Jeg håber meget at hovedvidnet Regina Louf er lystløgner, at disse ting
> ikke sker i virkeligheden.

Jeg tror ikke at hun er lystløgner. Desværre sker det uden tvivl i
virkeligheden. Jeg har virkeligt ondt af pædofile - tænk kun at blive
tilfredsstillet seksuelt ved noget der er krimininelt og vækker den
værst tænkelige lede i befolkningen og påfører varige skader på børn.
Godt det ikke er mig. Kan man ikke som pædofil forsøge at bearbejde
sit sind til at tænde på overvægtige blegfede danske frigide kvinder
med slapt underliv ?

> Jeg har fanme haft det godt med at tænke på småpiger siden jeg var 13
> år.

Selv da jeg var 16år syntes jeg at piger på 14år var barnlige
uinteressante småpiger. Jeg tændte på de væsentligt ældre. Hvad ser du
egentligt i små piger uden hår mellem benene og med en mås så stram,
at end ikke en mand med en penis under gennemsnittet vil kunne stikke
den ind ?

MVH

Fra : Peder Vendelbo Mikke~

Dato : 16-08-02 19:46

post2200 skrev:

Hej og velkommen til gruppen, selvom du har et mystisk navn

> Kan man ikke som pædofil forsøge at bearbejde sit sind til at tænde
> på overvægtige blegfede danske frigide kvinder med slapt underliv ?

Det er fandme hårde krav du opsætter. Giv venligst nogle tips til hvor-
dan man kan tænde på frigide kvinder, eventuelt en trin for trin guide
hvor du beskriver hvad man gør måned 1, måned 2, måned 3...., måned 49
osv.

Hvis man kun tænder på små bryster, så hjælper det altså ikke noget at
en dejligt hoppende D-skål vimser forbi, vel?

René bliver heller ikke kureret for homoseksualitet, selvom hans ansigt
presses ned i Søs dejlige store bryster. René har en så fræk tankegang,
at det kunne tænde ham, fordi han kunne komme til at tænke på kærestens
bagdel. Ja, René er en frækkert.
--
Fix Outlook Express 5.*. Nu med emoticons, _understreget_,
/skråtstillet/ og *fed* tekst: <URL: http://flash.to/oe-quotefix >

Fra : Chokmah

Dato : 17-08-02 00:56

On Fri, 16 Aug 2002 20:46:23 +0200, "Peder Vendelbo Mikkelsen"
<pedervm@myrealbox.com> wrote:

>René bliver heller ikke kureret for homoseksualitet, selvom hans ansigt
>presses ned i Søs dejlige store bryster.

AHH det er da et forsøg værd ???

MvH
Bo

Fra : Rene' Hjorth

Dato : 17-08-02 23:26

[Chokmah | Sat, 17 Aug 2002 01:56:01 +0200]

>AHH det er da et forsøg værd ???

Overhovedet ikke; en pik er en alt for "praktisk, dejlig og god"-ting.
:)

René
www.rene.hjorth.com & www.lowcarb.dk

Fra : Sott

Dato : 17-08-02 19:59

"Peder Vendelbo Mikkelsen" <pedervm@myrealbox.com> skrev i en meddelelse

Hej Peder :0)

> René bliver heller ikke kureret for homoseksualitet, selvom hans ansigt
> presses ned i Søs dejlige store bryster.

Jeg vil dælme heller ikke være en del af en evt. kur *G*
- jeg kan godt forstå René - faktisk er jeg rørende enig
med ham i at mænd er det der tænder .

FUT: news.dk.snak.snik

Tusinde hilsner
Søs

Fra : Rene' Hjorth

Dato : 17-08-02 23:25

[Peder Vendelbo Mikkelsen | Fri, 16 Aug 2002 20:46:23 +0200]

>René bliver heller ikke kureret for homoseksualitet, selvom hans ansigt
>presses ned i Søs dejlige store bryster.

Nej, for pokker :)

'Kureret'... kan ikke li' det ord, det indikerer lissom...

Fra : Child in time

Dato : 17-08-02 16:50

"post2200" <post2200@usa.net> wrote in message

> Jeg tror ikke at hun er lystløgner. Desværre sker det uden tvivl i
> virkeligheden.

Jeg vil ikke sige uden tvivl. Mennesker der rent fysisk holdes som
slaver af andre, det er jo vanvid, lidt ligesom 80ernes diskussion om
satansekter, der misbrugte børn (disse sekter fandtes dog ikke). Helt
ærligt synes jeg det er til at blive sindsyg af at tænke på.

Man må håbe at DR simpelthen prøver at gøre historien "bedre" end den
er, eller at det hele bunder i massehysteri. Det modsatte er ikke til
at bære.

> [...]
> Godt det ikke er mig. Kan man ikke som pædofil forsøge at bearbejde
> sit sind til at tænde på overvægtige blegfede danske frigide kvinder

Det kan man sikkert. Det er vel ligesom når man "kurerer"
homoseksuelle. Man undertrykker sin sande natur og vender sin
seksualitet imod kvinder.

> Selv da jeg var 16år syntes jeg at piger på 14år var barnlige
> uinteressante småpiger. Jeg tændte på de væsentligt ældre.

Jeg har også altid været interesseret i både jævnaldrende og lidt
ældre kvinder, og er det stadig. Eller det vil sige, jeg fantaserer
sjældent om dem.

Småpigerne er bare så meget dejligere/lækrere/smukkere/skønnere.
Sammenlignet med dem bryder jeg mig ikke om at tænke på voksne
kvinder. Det virker helt forkert.

> Hvad ser du
> egentligt i små piger uden hår mellem benene

Tja, "girllove is attraction to cuteness" har jeg hørt. Jeg siger ikke
pædofili, da jeg kunne forestille mig at de der tænder på 11-årige
drenge går efter nogle andre egenskaber end "nuttethed".

Jeg synes deres kroppe er smukke og dejlige. Det er svært at sige
hvorfor.

> og med en mås så stram,
> at end ikke en mand med en penis under gennemsnittet vil kunne stikke
> den ind ?

Der er jo andre måder at blive seksuelt tilfredsstillet på end disse
fysiske umuligheder. Problemet i hele diskussionen er jo ikke om børn
er fysisk parate til penetration, for det er de ikke, men om de er
psykisk parate til sex.

hilsen
cit

Fra : T'abula R'asa

Dato : 17-08-02 02:46

CiT skrev bl.a.:

> [...]

> graedende piger der kom ud af huset. Som paedofil kan man ikke ungaa
> at foele sig ramt/skyldig.

> Da jeg foerste gang kaldte mig for paedofil, efter at have fantaseret
> om smaapiger i aarevis, var jeg meget mistaenksom. Alle de paedofile
> man moeder paa nettet lader jo til at vaere lige som mig, men maaske
> var det for syns skyld? Maaske tog de simpelthen roeven paa mig?

> Denne angst dukkede op igen i (for)gaars. Maaske har de fleste
> paedofile en fangekaelder med boern og en kirkegaard i deres have?
> Maaske er det kun mig der er "normal"? Maaske er jeg ogsaa et uhyre?

Jeg agter kun at knytte to kommentarer til udsendelsen, og det er
foerst og fremmest, at fremstillingen i omtalte udsendelse er saa
*fucking* langt fra, hvad jeg & bekendte indeholder.

P.N. taler om offentlig haengning - fucking fine with me. Har man blot
ofret 5 minutter i boerns selskab, eller som undertegnede, en ca. 5
timer om dagen, kan udsendelsen, hele sagen som saadan, kun efterlade
spor paa psyken & taarer i oejnene.

Tro det eller ej, pikhoveder, ikke mindst det sidste er i skrivende
stund tilfaeldet.

Peter S. Winding, s.a.p.
TabulaRasa@nym.alias.net

" ... Cosmic Rock, Lava Lamps and Little Girls. "

Fra : Child in time

Dato : 17-08-02 17:06

"T'abula R'asa" <tabularasa@nym.alias.net> wrote in message news:20020817014610.4549.qmail@nym.alias.net...

> Jeg agter kun at knytte to kommentarer til udsendelsen, og det er
> foerst og fremmest, at fremstillingen i omtalte udsendelse er saa
> *fucking* langt fra, hvad jeg & bekendte indeholder.

Jeg understreger lige at jeg hverken mistænker dig eller andre jeg
kender for disse ting, jeg er ked af hvis du forstod det sådan. Det er
mere en irrationel angst. Man kan sagtens være kritisk, men det er
svært ikke at lade sig påvirke af bl.a. medierne følelsesmæssigt.

hilsen
cit

Fra : T'abula R'asa

Dato : 17-08-02 19:34

CiT skrev:

> [...]

PSW [efter ca. 1,5 flaske roedvin]:

CiT:

> Jeg understreger lige at jeg hverken mistaenker dig eller andre jeg
> kender for disse ting, jeg er ked af hvis du forstod det saadan. Det
> er mere en irrationel angst. Man kan sagtens vaere kritisk, men det
> er svaert ikke at lade sig paavirke [...]

Jeg forstod det slet ikke saadan. Mine tanker kom sig egentlig af, at
jeg aftenen foer havde smidt mig paa sengen, herefter havde lagt mig
ovenpaa min dukke og holdt om denne, mens jeg taenkte paa [stripped],
pigen fra " Sommer, sexualitet & sortsyn ".

Da jeg lidt senere forsoeger at falde i soevn, slaar det mig (med den
nyeste traad i tankerne), at omtalte begivenheder er saa uforenelige
med, hvordan jeg definerer og oplever disse foelelser. Her laa jeg kort
tid forinden og krammede en dukke, som erstatning for et mennesker, jeg
bogstavelig talt vil gaa i doeden for, og forsoegte desperat at huske
hendes ansigt med alle dets deltaljer og lykkefoelelsen, naar vi bl.a.
holdt i haand og sad taet sammen.

Det er saa langt fra fangekaeldre og nedgravede lig. Saa langt man
overhovedet kan taenke sig.

Vi snakkes ved
Peter

--

And years leave only time,
on silver screens that play across my mind

" Savannah (Flights of Ecstasy) " [The Electric Sleep], sHEAVY.