Sms Konkurrencer Via "1919"??
Fra : KR

Dato : 15-08-02 22:15

Hej - Ved ikke om dette er OT - men er nødt til at få det stoppet nu...
drives til vanvid.

Jeg må på et eller andet tidspunkt have meldt mig til en konkurrence på
nettet - hvorfra de så sender sms'er med "vær med i denne konkurrence - send
sms til 1919" tekst .... det varierer fra hver dag / en gang om ugen.

Nogen der ved hvordan jeg kan finde ud af hvem der sender dem - og afmelde
mig ?
Nogen der selv har fået disse og er blevet afmeldt?

Please.
På forhånd tak.
V.h.
Kasper R. Petersen

Fra : Jochke

Dato : 15-08-02 22:45

> Nogen der selv har fået disse og er blevet afmeldt?

Ja jeg får dem også. Men har ik fået taget mig sammen til at afmelde den
endnu...måske fordi jeg ligesom dig ikke aner hvor jeg har fået tilmeldt mig
henne. :(

/Jochke

Fra : Michael Michel Niels~

Dato : 15-08-02 23:33

Hej

Se på: http://sms.ofir.dk/Partner/1919.asp

<klip>
SMS-tjenesterne leveres af TGE A/S, Frederikssundsvej 137, 1, 2700 Brønshøj.
Udover den indholdstakserede pris sendt til 1919 betales normal takst i
henhold til dit abonnement.
<klip>

--
Mange venlige hilsner fra

Michael Michel Nielsen
Viborg - Denmark
e-mail: indy@indy.dk
icq: 3890577

- Krystere dør mange gange. - Helte kun een!

Fra : KR

Dato : 16-08-02 10:52

Mange tak for foreløbelig hjælp...
problem..: Jeg kan ikke finde noget sted man kan afmelde noget som helst?
Er der nogen der ved hva jeg skal gøre?

V.h.
Kasper R. Petersen

Fra : Michael Kjærsgård

Dato : 16-08-02 15:21

> Mange tak for foreløbelig hjælp...
> problem..: Jeg kan ikke finde noget sted man kan afmelde noget som helst?
> Er der nogen der ved hva jeg skal gøre?

Jep, du ringer til de flinke folk hos Tele Group Europe og beder dem spærre
for beskeder til dit nummer. Deres telefonnummer er: 70262326.

Uden for normal kontortid er der en telefonsvarer hvor du kan indtale dit
nummer og at du ønsker at blive afmeldt.

--
Michael
http://www.vitsms.tk

Fra : KR

Dato : 17-08-02 17:18

Ok tak...har godt nok sendt en bestemt (men venlig) email til manden bag TGE
(iflg. 909.dk) og bedt om afmelding...
men hvis det bliver ved ringer jeg da...

tak alle!