Russerbørn - 10 uger.
Fra : Line Wolff

Dato : 15-08-02 21:52

Hej!

Så har jeg lagt nye billeder op på min hjemmeside af mine russerbørn. Måske
sidste billedeserie inden de skal hjemmefra (snøøøft). Klik på det store
røde link fra forsiden.

--
mvh Line
http://www.nelja.dk

Fra : Sander

Dato : 15-08-02 22:14

"Line Wolff" <news@nelja.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
Måske
> sidste billedeserie inden de skal hjemmefra (snøøøft). Klik på det store

Har lige været inde, at kigge dine billeder.....
Hvor er det nogen (s)kønne katte. Hvordan kan du dog, kende forskel på dem ?
Jeg er forøvrigt helt vild, med navnet Puma. Det er et rigtig godt navn,
især til den race.
Held og lykke med den sidste tid sammen, med russerbørnene, inden de flytter
ud, i den store verden..... : )

Mvh. www.tjekmig.dk

Fra : Eva

Dato : 15-08-02 22:23

Hej line
Nej hvor er de bare dejlige.
Kan slet ikke stå for den størrelse.
Hilsen Eva
Line Wolff <news@nelja.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:ajh49h$k5r$1@sunsite.dk...

Fra : Trine Piltoft

Dato : 15-08-02 23:28

Hej Line

Hvor er de dog herlige.....:0)

Trine & co.

Fra : Niels Peter

Dato : 16-08-02 09:09

> [...]
Måske
> sidste billedeserie inden de skal hjemmefra (snøøøft). Klik på det store

Det var dog en ualmindelig flot samling repræsentanter for verdens dejligste
race )
Min favorit er nok "Puma" ...

Niels Peter
www.bluewhite.dk