MS Windows
briani 27239
Haves lånt USB kamera uden driver under Wi~
Fra : Thorbjørn Ravn Ander~

Dato : 15-08-02 21:47

Jeg har en Win98 maskine og lånt et lille BILLY kamera, hvor jeg
glemte at få driverdisken med, da jeg troede Win98 understøttede det
direkte.

Nuvel, det gør det ikke så jeg ved nu at det er et Dual-Mode USB
kamera, og ikke andet.

Er der en lille utility som jeg kan hente som kan kigge på USB bussen
(eller kontrolpanelets information) og give mig noget information jeg
kan lede efter drivere efter. Det der er påtrykt på det (Mr Platinum
300 - et lille bitte håndholdt) gav mig ikke noget. Det er formenlig
1½ år gammelt, og det lykkedes mig for ½ år siden at finde en Win2000
driver.

Nogen forslag?
--
Thorbjørn Ravn Andersen