lån/leje af CPU ?!
Fra : Joe

Dato : 15-08-02 21:34

Hvem kan hjælpe mig med en 700 MHz Duron, så jeg kan få opdateret min bios,
så min Pc kan bruge min nye 1200 MHz Morgan ?

50 kr for to dage ?

Mvh. Steffen

Fra : Frank Andersen

Dato : 15-08-02 22:15

Har du prøvet at køre med den. Det kan sommetider godt køre, bundkortet kan
bare ikke skrive ved opstart hvad det er for en ?

Fra : Flemming Joensson

Dato : 16-08-02 06:56

"Frank Andersen" <type411@worldonline.dk> wrote in

> Har du prøvet at køre med den. Det kan sommetider godt køre,
> bundkortet kan bare ikke skrive ved opstart hvad det er for en ?

Det har han vist prøvet:
> Upps, jeg har vist dummet mig..

Flemming, som desværre ikke lige har en ekstra CPU liggende.

Fra : Frank Andersen

Dato : 17-08-02 19:54

Nå undskyld, jeg vidste ikke man skulle sidde og kigge tilbage til gamle
mail før man svarer.
Undskyld

Frank

Fra : Flemming Joensson

Dato : 17-08-02 22:14

> Nå undskyld, jeg vidste ikke man skulle sidde og kigge tilbage til
> gamle mail før man svarer.
> Undskyld

Rolig nu, sådan var det ikke ment. Det var mere for oplysningens skyld,
så der ikke var andre der kom med samme forslag. Jeg sidder heller ikke
og læser gamle indlæg når jeg ser en person spørge om noget, men havde
rent tilfældigt læst hans forrige tråd - og viderebragte blot denne
info.

Flemming

Fra : Jesper Godsk Nielsen

Dato : 17-08-02 05:26

Hej Steffen

Jeg har en duron 700 liggende, men hvor i landet bor du ?