MS Windows
briani 27239
Underlige rettigheder i Win2000
Fra : Martin K

Dato : 15-08-02 19:44

Hey Gruppe

Jeg vil gerne give en bruger adgang til een mappe på min harddisk. Jeg har
delt mappen og det er fint nok. Jeg har også skrivebeskyttet mappen (eller
kun givet læserettigheder), da jeg godt vil have fuld kontrol over min egen
harddisk. Når brugeren så prøver at opnå forbindelse med mappen på min
harddisk, bliver hun promptet og får at vide at hun skal indtaste brugernavn
og password. Det er da noget underligt noget. Jeg har jo lige givet hende
adgang. Desuden virker det kun hvis det er mig der logger på. Og så er idéen
jo ligesom væk. Hvordan får jeg 'hul' igennem?

Btw. kører de begge Win2000...

På forhånd tak.

--
Martin K

Fra : Jens Peter Karlsen

Dato : 16-08-02 13:15

Hvis du vil undgå en password prompt skal det password du har givet
hende være det samme som det hun logger på sin egen PC med.