Foto
IBM760 5420
Teil 3020
Zoombrowser ?
Fra : HL

Dato : 15-08-02 18:29

Jeg har netop updateret til XP, men nu kan mit Zoombrowser program ikke køre
?? Zoombrowser fulgte med mit Canon Ditital Ixus. Er der nogen der har samme
problem ?- og evt. en løsning ??
Jeg skulle jo gerne kunne "tømme" mit kamera over til min PC. (jeg har ikke
en kortlæser, men kun et USB-kabel mellem kareraet og PCén).

Fra : Bo Jørgensen

Dato : 15-08-02 18:36

"HL" <hl@mail.tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
ikke
> en kortlæser, men kun et USB-kabel mellem kareraet og PCén).

Hent Breezebrowser fra www.breezesys.com den klare alt (næsten)

/bj

Fra : Jacob Olsen

Dato : 15-08-02 19:17

Min zoombrowser virker fint på XP hos mig. ! Men GLEM det program. Jeg har
lavet mit således, at jeg tilslutter kameraet til stikket, tænder for
kameraet og vupti, så gør XP resten, nemlig at den opretter en mappe
automatisk på et sted jeg har bestemt med dagens dato, kopierer alle
billederne derover, og sletter dem fra kameraet.! Det eneste jeg så har
gjort er at tilslutte kablet og tænde for det.! Det er SÅ nemt, og dejligt.!

Fra : Pipeline

Dato : 16-08-02 00:22

Hvordan instiller du XP til det??
Fortæl fortæl!!

MVH
Pipeline

Fra : WE

Dato : 16-08-02 11:23

Det gør jeg også.

Men vær opmærksom på, at billedets tekniske data (blænder, dato osv.) ikke
gemmes på computeren, når du henter direkte i Denne computer /Stifinder.

v.h.

Fra : Steen F.

Dato : 15-08-02 21:24

> [...]
ikke
> en kortlæser, men kun et USB-kabel mellem kareraet og PCén).

Hvilken version af Canon Digital Camera Solutions Disk har du? Jeg har
version 8.0 (og Zoombrowser EX 3.2)og der står skrevet på CD'en, at der til
Windows XP kun findes TWAIN/WIA drivere. Måske er det derfor?
Jeg bruger selv Win98se så jeg har ikke lige det problem...

--
MVH
Steen

Canon PowerShot S-30

Fra : Jacob Olsen

Dato : 16-08-02 10:11

Nu sidder jeg ikke lige på min maskine derhjemme nu. Men så vidt jeg kan
huske så, går man ind i kontrolpanel, og scanner & kamera. Og så kan man
meget enkelt sætte regler op, når ting og sager bliver tilsluttet
computeren. Det står alt sammen i canon manualen. Men så sætter man den
regl, at når canon kameraet bliver tilsluttet, så skal den oprette en mappe
med dagens dato, på en given placering, og kopiere hele indholdet derover,
og slettet indholdet på kameraet bagefter. ! Det er så skide nemt, og
brugervenligt.!!

"Steen F." <feedback56@NOSPAMhotmail.(her skal stå com)> skrev i en
meddelelse news:ajh2nt$ikv$1@tux.netsite.dk...