MS Windows
briani 27239
væk med messenger
Fra : Kim Hansen

Dato : 15-08-02 17:29

Hej

Hvordan er lige jeg gør kan ikke huske det men ved godt at det har vært oppe
flere gange

MVH

Fra : Morten Bowman Hansen

Dato : 15-08-02 17:37

On Thu, 15 Aug 2002 18:28:47 +0200, "Kim Hansen" <fnugi@chicks.dk>
wrote:

>Hej
>
>Hvordan er lige jeg gør kan ikke huske det men ved godt at det har vært oppe
>flere gange
>
>MVH

Hvilket OS?
Hvis Xp kig her
http://www.xpantispy.de/index.html?/news-e.htm
Den fjerne Meesenger helt

Morten
morten@bowman.dk

Fra : Xp

Dato : 15-08-02 17:37

--
Venlig Hilsen / Yours Faithfully / Best Regards
Skipper

Prøv at nævne Os

MHV

Fra : Xp

Dato : 15-08-02 17:43

Er det WinXp prøv søgning i regedit efter ordet "/background" og slet
nøglen og slet derefter mappen Messenger i C:\programmer
det virkede her.

MVH

Fra : Dan

Dato : 15-08-02 17:50

http://winsupersite.com/showcase/windowsxp_tips_rc1.asp

Fra : Stig Meyer Jensen

Dato : 15-08-02 18:50

> [...]
> Hej
>
> Hvordan er lige jeg gør kan ikke huske det men ved godt at det har vært

Du kunne evt. starte programmet msconfig.exe - så kan du også lige se hvad
der ellers startes sammen med windows...

Og tag lige et kig på www.usenet.dk

--

Stig Meyer Jensen
stig@mine_3_initialer.dk (Ja, erstat selv...du kan godt)

Fra : Kenneth

Dato : 15-08-02 21:50

Er det ikke denne her der skal skrives i START / KØR og så ENTER !

RunDll32 advpack.dll,LaunchINFSection %windir%\INF\msmsgs.inf,BLC.Remove

Kenneth

Fra : Phanton

Dato : 15-08-02 21:52

Hej

Uninstall windows messenger

Written By: Webmaster | Authors Website: Visit | Views: 43704 |
Print Tweak | 6/23/2001

Microsoft has tried really hard to prevent you from uninstalling
windows messenger. They failed to make it difficult enough because with the
directions below you can get rid of messenger very easily. 1. Navigate to
C:\windows\inf\ 2. Open sysoc.inf 3. find
msmsgs=msgrocm.dll,OcEntry,msmsgs.inf,hide,7 in the file and take out the
word hide so the line would look like
msmsgs=msgrocm.dll,OcEntry,msmsgs.inf,,7 4. Close the file and save it 5.
Now go to the Add and remove programs applet in the control panel and you
will be able to uninstall windows messenger. 6. Make sure to click on the
add remove windows components button. Note: You will be able to uninstall
other unneeded programs by removing hide from the sysoc.inf file as well.

vh phanton

Fra : Henrik Koksby Hansen

Dato : 16-08-02 08:09

wrote:

>Hej
>
>Hvordan er lige jeg gør kan ikke huske det men ved godt at det har vært oppe
>flere gange
>
>MVH

Prøv 'messxp' (pakket i rar) fra www.koksby.dk (under 'tools')...

/Henrik