Operation Flashpoint
Fra : Herbert

Dato : 15-08-02 16:27

Hey

Har lige fundet subj. frem og støvet det af.... Men sq ikke husk hvordan man
bruger ham medicinmanden. Hvordan gør jeg ?

På forhånd tak

Herbert
Denne mail er kontrolleret med Norton Antivirus 2002

Fra : Silver

Dato : 15-08-02 19:34

Fly dig fluks hen til manden eller kravl hvis du ikke er i stand til at gå
og når du er tæt på ham trykker du return så menuen nede i højre hjørne frem
og der står nu "heal at medic" og vupti han healer dig.

Mvh
Silver

Herbert <Herbert007@hotmail.com_Remove> skrev i en
nyhedsmeddelelse:ajgh82$dob$1@news.cybercity.dk...

Fra : Herbert

Dato : 16-08-02 12:57

"Silver" <dsl46016@vip.cybercity.dk> wrote in message
> [...]
frem
> og der står nu "heal at medic" og vupti han healer dig.

Mange tak! Det hjalp Men hvordan gør jeg hvis det er en af mændene i den
gruppe, som jeg styre ?

Endnu en gang tak

Fra : Per Egil Undersåker

Dato : 16-08-02 13:41

Trykk Backspace og 6. Action. Her vil et av punktene være Heal at medic.
Husk du kan bare kommandere en mann til dette samtidig.

Pirill Hoinnsåker
- It's been a while since I was born - that does not make me OLD

Fra : Herbert

Dato : 16-08-02 14:19

"Per Egil Undersåker" <pirill@no-spam.c2i.net> wrote in message
> Trykk Backspace og 6. Action. Her vil et av punktene være Heal at medic.
> Husk du kan bare kommandere en mann til dette samtidig.

Hvordan det ?

Fra : Rasmus

Dato : 16-08-02 16:05

On Fri, 16 Aug 2002 15:18:44 +0200, "Herbert"
<Herbert007@hotmail.com_Remove> wrote:

>"Per Egil Undersåker" <pirill@no-spam.c2i.net> wrote in message
>
>Hvordan det ?

Prøv nu lige lidt selv. Du har fået pæn hjælp nu, Manualen er iøvrigt
også ganske behjælpelig.

Fra : Silver

Dato : 16-08-02 16:28

Du styrer dine mænd vha F-tasterne, dvs nr 2 og 3 mand er F2 og F3, og så
kan du give dem kommandoer som Per fortalte om.

nyhedsmeddelelse:ajiu3p$3ac$1@news.cybercity.dk...