MS Windows
briani 27239
"tegneprogram" til windows
Fra : Øistein Wind

Dato : 15-08-02 16:35

Dav i gruppen!
Jeg kunne ikke finde andre passende grupper, så nu spørger jeg her:
Findes der et tegneprogram (ala paint), til windows, men lidt mere avanceret
end førnævnte program?

Thank you!

Hilsen Øistein

--
"Only two things is infinite! The Universe... and human stupidity!
And I'm not even sure about the Universe."- Albert Einstein

Fra : Peter

Dato : 15-08-02 17:03

"Øistein Wind" <oistein.wind@gmx.net> wrote in message
> [...]
> Jeg kunne ikke finde andre passende grupper, så nu spørger jeg her:
> Findes der et tegneprogram (ala paint), til windows, men lidt mere

Du kan spørge i dk.edb.grafik
Men ellers kan man jo nævne Paint Shop Pro og Photoshop.

Hilsen Peter

Fra : Øistein Wind

Dato : 15-08-02 17:29

Hej

> Du kan spørge i dk.edb.grafik
> Men ellers kan man jo nævne Paint Shop Pro og Photoshop.

Ja! den havde jeg ikke lige tænkt på, men Paint Shop Pro fungerer helt efter
hensigten, så tusind tak Hr.!

Hilsen Øistein

Fra : Jimmy Lerche

Dato : 15-08-02 22:07

"Øistein Wind" <oistein.wind@gmx.net> skrev i en meddelelse
> Hej

> Ja! den havde jeg ikke lige tænkt på, men Paint Shop Pro fungerer helt
efter
> hensigten, så tusind tak Hr.!
>
> Hilsen Øistein

Hejsa..

Eller prøv GIMP. Nu også til windows .... og GRATIS!!! Søg på Google.com

Mvh

Jimmy

Fra : Jens Peter Karlsen

Dato : 16-08-02 13:08

Bortset fra at det ikke er tegneprogrammer. Men det ser ud til at det
egentlig heller ikke var et sådant der blev søgt.