MS Windows
Manse9933 45149
briani 27239
Webserver IIs på XP Pro
Fra : Kurt Hansen

Dato : 15-08-02 16:23

Jeg skal igang med ASP og skal derfor have installeret IIs på min XP
Pro DK. For nogle dage siden så jeg eet eller andet sted, at det kunne
man gøre fra installations-CD'en.

Jeg har nu sat CD'en i, men kan ikke hitte ud af hvad og hvordan?

Please help.

Venlig hilsen
Kurt Hansen

Fra : Kurt Hansen

Dato : 15-08-02 16:56

On Thu, 15 Aug 2002 17:23:04 +0200, Kurt Hansen wrote:

> [...]
>man gøre fra installations-CD'en.
>
>Jeg har nu sat CD'en i, men kan ikke hitte ud af hvad og hvordan?

Jeg har nu fået at vide, at jeg kan gøre det på to måder:

1. Kontrolpanel > Tilføj/fjern programmer > Windowskomponenter
2. Installations-CD: Installere valgfrie Windows-komponenter

I ingen af tilfældene optræder Internet Information Server (IIS) på
listen over de komponenter jeg kan vælge. Det er lige før jeg kommer i
tvivl om hvorvidt det er den rigtige CD jeg har. Faktisk har jeg to
forskellige, men der står Kodak på dem begge (originalerne opbevares
uden for huset), så hvordan pokker afgør jeg om det er en Pro DK CD
jeg har i drevet?

Min splashscreen fortæller mig at jeg kører på XP Professional.

Venlig hilsen
Kurt Hansen

Fra : SirWheels

Dato : 16-08-02 13:47

> [...]
> forskellige, men der står Kodak på dem begge (originalerne opbevares
> uden for huset), så hvordan pokker afgør jeg om det er en Pro DK CD
Du får fat i dine original-cd'er og prøver bare den rigtige, så kan du altid
lægge dine cd'er til opbevaring igen.

--
Regards/Hilsen
SirWheels