MS Windows
Manse9933 45149
briani 27239
Geninstallering af XP
Fra : Kurt Hansen

Dato : 15-08-02 15:37

Nu trænger min XP Pro DK til en kold tyrker og jeg har valgt at
formattere og geninstallere.

Hvordan sikrer jeg mig backup af e-mails i Outlook Express,
adressekartotek og Foretrukne?

Ud over disse ting, og så selvfølgelig mine data, er der så noget jeg
skal forberede og tage kopi af inden formatteringen?

Jeh har kigget baglæns her i gruppen, uden at finde et passende svar.
Det må dog være spørgsmål som mange typisk stiller sig jævnligt, så
der findes måske en FAQ et sted?

Venlig hilsen
Kurt Hansen

Fra : Madsen

Dato : 15-08-02 15:47

[posted and mailed]

Kurt Hansen skrev:

> Nu trænger min XP Pro DK til en kold tyrker og jeg har valgt at
> formattere og geninstallere.

Nu er det tredje gang du spørger om det og jeg svarede dig på det
første indlæg du sendte til gruppen. Vær opmærksom på at Sunsite vist
har nogle tekniske problemer for tiden, så det er ikke sikkert at dit
indlæg kan ses på serveren lige med det samme.

Madsen.

Fra : Kurt Hansen

Dato : 15-08-02 16:06

On Thu, 15 Aug 2002 16:47:11 +0200, Madsen wrote:

> [...]
>har nogle tekniske problemer for tiden, så det er ikke sikkert at dit
>indlæg kan ses på serveren lige med det samme.

Ups, sorry. Jeg blev lidt forvirret da mit indlæg ikke dukkede op
(bruger Sunsite), så jeg sendte det igen. Da mit indlæg efter nogen
tid så dukkede op to gange, ville jeg være flink og slette det ene.
Jeg fyrede en "Cancel" af, men kom straks i tvivl om hvorvidt begge
forekomster nu var slettet, eller kun det ene. For at gøre panikken
komplet, valgte jeg derfor at sende det igen.

Sådan kan det gå for en ellers hærdet Usenet-bruger

Venlig hilsen
Kurt Hansen

Fra : Madsen

Dato : 15-08-02 16:13

Kurt Hansen skrev:

> Sådan kan det gå for en ellers hærdet Usenet-bruger

Ja og en mindre hærdet newsserver. ;)
Jeg synes efterhånden at den har kørt dårligt i lang tid.

Madsen.