Einsteins relativitetsteori modbevist
Fra : smølf

Dato : 15-08-02 13:54

E*d(nabla)=Mc^5.5*int(m,n)

Fra : Thomas Demant

Dato : 15-08-02 15:55

> E*d(nabla)=Mc^5.5*int(m,n)
Var det E=mc^2 der var hans teori eller blander jeg noget sammen nu?
Hvad går relativitetsteorien ud på?

--
Thomas (der er træt af spam og nu prøver om det virker:)
Ved e-mail svar: Fjern "nospam" i mail adressen!

Fra : Carsten Svaneborg

Dato : 15-08-02 16:46

smølf wrote:
> E*d(nabla)=Mc^5.5*int(m,n)

Smølfer kan ikke tænke.
Sten kan ikke tænke.
Ergo er Smølf en sten?

Læs en bog om relativitetsteori og prøv igen.

Og endeligt husk at slette det du ikke
svarer på. se http://www.usenet.dk for
etikette. Desværre er der ikke en vejledning
i hvordan meningsfuld indhold skrives.

Btw. du kan gemme dit navn men ikke din
udbyder X-Complaints-To: abuse@stofa.dk

--
Mvh. Carsten Svaneborg
http://www.softwarepatenter.dk where you do not

Fra : smølf

Dato : 15-08-02 17:55

det er ikke min skyld hvis du ikke forstår det der står skrevet

Fra : Thomas Demant

Dato : 15-08-02 17:54

> det er ikke min skyld hvis du ikke forstår det der står skrevet
Og jeg forstår det slet ikke - evt. nogen der kan forklare mig det og også
gerne hvad Einsteins udgave gik ud på.

Fra : Torben Simonsen

Dato : 15-08-02 18:03

"Thomas Demant" <thomas.demant@adslhomenospam.dk> writes:

> Og jeg forstår det slet ikke - evt. nogen der kan forklare mig det og også
> gerne hvad Einsteins udgave gik ud på.

Einsteins udgave forklares her:

.... og smølfens udgave forklares her:

--
-- Torben.

Fra : Thomas Demant

Dato : 15-08-02 18:30

> Einsteins udgave forklares her:
Tak.

Fra : Ivar

Dato : 15-08-02 21:49

smølf skrev:

> det er ikke min skyld hvis du ikke forstår det der står skrevet

Lad være med at spille dum i Surround Stereo !

Og lad være med at spamme forskellige grupper med dine dumme
kommentarer (over 20 i en enkelt gruppe på en time).

Du er en troll !

Opfør dig ordentligt, eller folk kommer til at stå i kø, for at klage
til din udbyder.

Ivar

Fra : Ivar

Dato : 15-08-02 22:00

smølf skrev

Fra : Carsten Svaneborg

Dato : 16-08-02 13:08

smølf wrote:
> det er ikke min skyld hvis du ikke forstår det der står skrevet

Du har ret jeg kan ikke forstå indeholdet, ikke indeholdet af dit
indlæg som jo klart er uden indhold, men hvad du opnår ved at
offentligt demonstrere din egen middelmådige dumhed. Er det virkeligt
sjovt være at en troll, og starte en tråd hvis eneste formål er at
bevise at du er en anonym idiot, der har adgang til nettet via
stofa.dk, og derfor kan poste til dk.videnskab, og belemre andre
med dit nonsens?

FUT: dk.jegerentrollogtrængertilatfådethvidesnit

EOD fra her.

Fra : Martin Ehmsen

Dato : 15-08-02 17:59

On Thu, 15 Aug 2002 17:45:42 +0200, Carsten Svaneborg wrote:

> Og endeligt husk at slette det du ikke svarer på. se
> http://www.usenet.dk for etikette. Desværre er der ikke en vejledning i
> hvordan meningsfuld indhold skrives.

Var det så ikke på tide at det blev tilføjet??
Jeg kan i den anbefale følgende link:
Lær at stille spørgsmål på 3 min: http://linuxdk.wtf.dk/spm/

Godt nok har indholdet en anden målgruppe, men meningen burde være klar
for enhver.

Mvh
Martin Ehmsen
--
The UNIX Guru's View of Sex:
# unzip; strip; touch; finger; mount; fsck; more; yes; umount; sleep

Fra : Bertel Lund Hansen

Dato : 15-08-02 20:57

smølf skrev:

>E*d(nabla)=Mc^5.5*int(m,n)

E^2*211/456^34-PI*log(e)=McEinar.

--
Bertel

Fra : Peter Weis

Dato : 15-08-02 22:17

"smølf" <bamsefarogkyllingen@mailer.dk> wrote in message
> E*d(nabla)=Mc^5.5*int(m,n)

under forudsætningen d(nabla) = c^3.5*int(m,n), er det vel sandt.