JUWEL TRIGON buede frontglas
Fra : Rasmus Berntsen

Dato : 15-08-02 13:44

Hej!

Jeg er gået over til måske at købe et færdigt akvarium og tænkte på JUBEL
TRIGON. Men kan ikke huske at have set et tilsvarende akvarium med vand i.

Er der nogle der har erfaring med buede frontglas ?

Bliver det ikke mærkeligt at se på ?

Med venlig hilsen
Rasmus Berntsen

Fra : thomas schreiber

Dato : 15-08-02 18:05

Nej. Juwel akvarier er det bedste du kan få med buede glasruder. Jeg blevet
meget overrasket da jeg så det føreste gang. Der er ingen bryd på glasset
what so ever. Det er lidt ligesom et tv, hvis man kan samligne de to ting.

Havde jeg 7K til overs købte jeg et trigon 350L med det samme. Det kan fåes
i 190L nu også, men prisen kender jeg ikke.

--

Venligst,
Thomas Schreiber

Fra : thomas schreiber

Dato : 15-08-02 18:07

der er i øvrigt et trigon tilsalg på akva.marked!