MarieKiks er syg...igen
Fra : Ukendt

Dato : 15-08-02 12:39

Hej Gruppe

Nu gik vi lige her og troede at det gik fremad med vores lille
vildkattekilling MarieKiks, men i går begyndte Kiksens ene øje at løbe med
gult pus og her i dag har det bredt sig til begge øjne. Jeg har badet øjnene
og smurt dem i øjnsalve til katte, men jeg føler mig nu alligevel ikke helt
tryg ved situationen. Derfor har jeg ringet til dyrlægen, og vi fik en lang
snak.
Dyrlægen mente at jeg bare skulle forsætte med badning, salve osv, da Kiksen
jo stadig er på pencillin, men hvis jeg ville, kunne vi godt få Kiksen
undersøgt i dag. Jeg skal derfor atter afsted med Kiksen.....er allerede ved
at gå til af bekymring for Kiksen. Utroligt så hurtigt man kan blive glad
for sådan et kræ
Men puha....nu må der gerne opstå en pause i modtagelsen af
dyrlægeregninger.....mest for dyrenes skyld....men også for ejerens tegnebog

Gonzo

Fra : Mette Frederiksen

Dato : 16-08-02 09:43

> [...]
> Men puha....nu må der gerne opstå en pause i modtagelsen af
> dyrlægeregninger.....mest for dyrenes skyld....men også for ejerens

Det er da en træls omgang i er løbet ind i....

De bedste ønsker om god bedring ønskes af Cæsar! *S*