[OT] læsning af beskeder, offline
Fra : Lene Vang

Dato : 15-08-02 12:08

hej Allesammen
jeg læste for et stykke tid siden, at en herinde fra, fra lidt hjælp til at
man kunne hente alle indlæggene hjem, og læse dem off-line.
Nu kunne jeg godt tænke mig at høre hvordan man gør det, for det er ved at
blive lidt dyrt at læse dem mens jeg er online. Så hvis en venlig sjæl kunne
fortælle mig hvordan man gør, vil jeg være lykkelig.

--
Hilsen

Lene Vang

Fra : Pernille Scharff

Dato : 15-08-02 12:16

Hej Lene,

[NB det her er mere OT]

Hvis du fortæller mig hvilket program du bruger til at læse news med så
skal jeg fortælle dig hvordan man gør - hvis det altså er et program jeg
kender!

/Pernille

Fra : Lene Vang

Dato : 15-08-02 12:18

"Pernille Scharff" <pernille@btob.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Hvis du fortæller mig hvilket program du bruger til at læse news med så
> skal jeg fortælle dig hvordan man gør - hvis det altså er et program jeg

jeg bruger Outlook

Fra : Carsten Sørensen

Dato : 15-08-02 12:23

"Lene Vang" <lenevang@get2net.dk> wrote in message
> [...]
kunne
> fortælle mig hvordan man gør, vil jeg være lykkelig.

Da du brugte Outlook Express 6 til den besked, er her lidt hjælp til den. Du
kan vælge din newsserver i træet ude til venstre. I billedet til højre
vælger du så dk.fritid.dyr.kat, sætter et hak i boksen og vælger All
Messages fra Settings knappen i toppen (den tredje, hvad hedder den i den
danske? Alle beskeder og Indstillinger?). Så kan du trykke på
synkroniseringsknappen (den første) og den vil hennte alt når så du kan læse
offline.

Carsten Sørensen

Fra : Lene Vang

Dato : 15-08-02 12:25