MS Windows
Manse9933 45149
briani 27239
Win 2K Pro.
Fra : Ch

Dato : 15-08-02 12:04

Hej, håber en eller anden kan hjælpe.
Min pc er blevet lidt langsom. Jeg har så fundet "sønderen" ved hjælp af
Windows jobliste. Der kan jeg se at IAMAAP.EXE tager helt op til 97% af
cpu'ens recurser, men det svinger meget. Sådan har det ikke altid været.
På forhånd tak for hjælpen
Charles

Fra : Madsen

Dato : 15-08-02 13:07

Ch skrev:

> Der kan jeg se at IAMAAP.EXE tager helt op til 97% af
> cpu'ens recurser, men det svinger meget.

Det er ikke en fil jeg har kørende på hverken Win2000 eller XP.
Kan du ikke se om du kan finde den på din harddisk med søgefunktionen
og derefter højreklikke på den og vælge Egenskaber. Det burde fortælle
hvilket program den tilhører eller hvilket firma der har lavet den.

Madsen.

Fra : Martin K

Dato : 15-08-02 13:14

Madsen wrote:
> [...]

Det lyder bestemt ikke godt...

> [...]
> og derefter højreklikke på den og vælge Egenskaber. Det burde fortælle
> hvilket program den tilhører eller hvilket firma der har lavet den.

Af det jeg lige kunne finde ud af i min korte undersøgelse var at filen
muligvis kommer fra Norton internet Security, hvis det er noget du har
installeret. Ligger muligvis her
c:\program files\norton internet security\iamaap.exe

--
Martin K

Fra : Ch

Dato : 15-08-02 13:42

"Martin K" <kirschmeyer@REMOVETHIShotmail.com> skrev i en meddelelse

> [...]
> installeret. Ligger muligvis her
> c:\program files\norton internet security\iamaap.exe

Den er fra norton firewall. Hvorfor bruger den så meget kraft.
Jeg prøver at justere lidt på det.
Charles

Fra : arc@na

Dato : 15-08-02 22:13

"Ch" <charles_lookREMOVE29@hotmail.com> wrote in

> Den er fra norton firewall. Hvorfor bruger den så meget kraft.
> Jeg prøver at justere lidt på det.
> Charles

Må jeg - lidt ot - anbefale den gratis Tiny Personal Firewall. Den er
gratis, bruger ikke særlig mange ressourcer og er efter min erfaring
mindst lige så god som Norton Personal Firewall (som jeg har brugt et pænt
stykke tid).

Den er anbefalet af Gibson Research Company (http://grc.com), og ham
Gibson dér, ham stoler jeg på.

arc@na

Fra : Madsen

Dato : 15-08-02 13:21

Martin K skrev:

> [...]

Det jeg aldrig skrevet. Det var Charles der skrev det.

Madsen.

Fra : Martin K

Dato : 15-08-02 13:23

Madsen wrote:

> Det jeg aldrig skrevet. Det var Charles der skrev det.

Tja... sorry! Der fik jeg vist både fejlciteret og svaret på det forkerte
indlæg. Det går jo godt... beklager endnu en gang!

--
Martin K

Fra : Madsen

Dato : 15-08-02 13:28

Martin K skrev:

> Tja... sorry! Der fik jeg vist både fejlciteret og svaret på det
> forkerte indlæg. Det går jo godt... beklager endnu en gang!

Helt i orden. Jeg nævnede det også blot til orientering. :)

Madsen.