AVP2 Primal Hunt
Fra : Thomas Hjort

Dato : 15-08-02 10:31

http://www.gamers.com/game/1132079/previews

Er på trapperne og det ser godt ud!

Mht til AVP
Marine mode er super godt
Predator mode er super godt
men...alien mode, hvor mange har gennemført spillet i alienmode? Jeg synes
det er noget anstrengene at skulle kravle rundt på gulvet og op i loftet og
ikke rigtig vide hvad der er op eller ned.

Mvh Thomas

Fra : // Overby

Dato : 15-08-02 11:01

> [...]
og
> ikke rigtig vide hvad der er op eller ned.

Jeg har... Det er for fedt, at kravle højt oppe på loftet og så droppe ned
bag en flok uanende marines, og så bare slupre for sig af retterne... Aliens
er for hårde....

Daniel

Fra : danni plougmann

Dato : 15-08-02 21:18

har også gennemført både med alien, mariner, predator og jeg synes helt
klart at alien delen var den klart fedeste.

Fra : Peter T.

Dato : 16-08-02 09:46

Thomas Hjort wrote:

> men...alien mode, hvor mange har gennemført spillet i alienmode? Jeg
> synes det er noget anstrengene at skulle kravle rundt på gulvet og op
> i loftet og ikke rigtig vide hvad der er op eller ned.

Jeg bumpede altid ind i væggene, da jeg gik fra Alien til Predator. :) Men
jeg brugte vist også mere tid på at rende rundt på vægge/i lofter end på
gulvet, i alien-delen, som forøvrigt var vanvittigt godt lavet.

--
Mvh. Peter T.
Korrekt citering -> <http://www.usenet.dk/netikette/citatteknik.html>

"I love the smell of new hardware in the morning"

Fra : Decker

Dato : 17-08-02 14:48

> [...]

>det er noget anstrengene at skulle kravle rundt på gulvet og op i loftet og
>ikke rigtig vide hvad der er op eller ned.

Lidt ligesom Descent 1+2 Ret fedt faktisk, men man skal også have en
god stedsans for liiige at huske hvor man egentlig var på vej hen....

--
/Decker - http://www.planetquake.com/quark - map-editor for Half-Life & more.
deck1337er@planetquake.com. E-mail spam-guard: I'm no '1337', so remove that.