Update af hjemmeside
Fra : Nina, Tender Tribes

Dato : 15-08-02 10:27

Hej alle
Jeg syntes min hjemmeside trængte til lidt nyt, og det blev altså til en
fornyelse af det hele, med mange nye misse-billeder
I er velkommen til at kigge

www.tendertribes.dk

Hilsen Nina

Fra : AEK

Dato : 15-08-02 11:27

> I er velkommen til at kigge

Hej Nina !

Jeg har lige kigget dine billeder , under sjove, igennem.
*LOL* - de er bare lækre - hold da op , hvor latteren kom frem.

/ Anya.

Fra : Nina, Tender Tribes

Dato : 15-08-02 13:08

Ja, der er fanget nogle gode øjeblikke. Elsker det billede hvor den røde
sidder ved bordet og venter på mad..... kun iført en hvid hagesmæk !!!
....man kan næsten se tålmodigheden (og naiviteten) stråle : "Røget sild
ville da være dejligt, men alt andet er også fint med mig "

*LOL*

Nina

Fra : Pernille Scharff

Dato : 15-08-02 11:47

Argh Nina, det kan du ikke være bekendt, jeg kan ikke tåle at se
billederne på din side og slet ikke dem af Choko-missen....*suk* Jeg vil
indlede et voldsomt felttog for at få min husbond til at acceptere at vi
har plads til en tortietabby MCO (når nu hun er steriliseret kan det vel
for pokker ikke være så svært *G*)

Men bortset fra mine helt egne personlige problemer så synes jeg det er
en flot og overskuelig side du har fået lavet - og siden med de sjove
billeder er altså noget af det bedste på nettet!

/Pernille

Fra : Nina, Tender Tribes

Dato : 15-08-02 11:59

Hej Pernille
Jeg har tænkt på dig, og ville skrive en mail, for det var jo vores aftale.
Jeg har først uploadet hjemmesiden i dag, og har fået en henvendelse, som
nok ikke er det rette for Choko-pigen.

Du er stadig MEGET velkommen hvis du / I er interesseret, og hvis i har brug
for lidt tænke-tid, så lad mig vide det, så piller jeg hende af hjemmesiden
igen. Det haster bestemt ikke med hende, hun går jo her og hygger sig og
ligger arm-i-arm i sofaen

Hilsen Nina

Fra : Birgitte

Dato : 15-08-02 12:08

Hej Nina
Som jeg mailede til dig, går alt op i en højre enhed med det nye layout
Missehilsner fra Birgitte
DK TRUE TRUST
www.truetrust.dk

---
DK. True Trust

Fra : Jette

Dato : 16-08-02 07:19

"Nina, Tender Tribes" skrev:
> [...]
en
> fornyelse af det hele, med mange nye misse-billeder

Øj! Den er flot din nye hjemmeside ... Og sektionen med sjove billeder
er hylemorsom. Du har åbenbart evnerne til at være det rigtige sted på
det rigtige tidspunkt med kameraet

Mvh. Jette

Fra : Trine Piltoft

Dato : 16-08-02 16:46

Hej Nina

Sikke mange dejlige billeder du har på din side.......morede mig
gevaldigt over dem......er nu iøvrigt lidt vild med ham den "lille"
lillamaskede. Flere billeder af ham, tak :0)

Trine & misserne