Nu skal det være
Fra : Christian Zoega Jess~

Dato : 15-08-02 10:18

Ja, nu skal det ske. Min kone og jeg har talt om det i årevis, og nu
har vi fået monteret en trækkrog og et 13-polet stik hos
Brennerup-fyren i Græsted. Vi har ofte set det tilrådet, at man ikke
straks skal købe en CV men i stedet leje et par gange. Først da ved
man (næsten) hvad man vil have, og det første køb bør være en brugt
CV. Det lyder fornuftigt, synes vi.

Første tur vil vi foretage herhjemme på Sjælland. Der er masser af
steder, vi ikke kender ret meget til, og vi har ikke lyst til at få
alle begyndervanskelighederne i udlandet. Er der nogle gode tips til
en sådan tur? CVen lejer vi nok i Asserbo.

Næste trin bliver nok en måneds tid hvor vi vil køre foråret i møde
sydpå (april-maj?). Vi er pensionister, og har i princippet masser af
tid. Ideer, tips og gode råd (links til nettet?) modtages meget
gerne, tak.

--
-czj (Remove _x_ from e-mail address)

Fra : Noname

Dato : 15-08-02 14:56

Et godt link er www.campingbasen.dk
Der kan du finde lidt om alt.
God fornøjelse.
Hilsen Michael.

Fra : Per Olsen

Dato : 15-08-02 21:06

Og skulle du lige stå og mangle en oplysning om en eller anden campingplads
et eller andet sted i europa, så er www.eurocampings.net et godt sted (på
engelsk) Findes det, så er det med !!!

Mvh. Per Olsen

Fra : Carsten Stage

Dato : 15-08-02 21:52

Per Olsen wrote:

> Og skulle du lige stå og mangle en oplysning om en eller anden campingplads
> et eller andet sted i europa, så er www.eurocampings.net et godt sted (på
> engelsk) Findes det, så er det med !!!

Eller tag et kig på Hans Jørgens CampingStuff sider, hvor der står lidt
om mange ting:

http://hansj.dk

Carsten Stage