God/billig reparatør?
Fra : Jørn H.

Dato : 15-08-02 09:13

Hej NG.
Har en T28 med defekt mikrofon. Hvor kan man få den repareret til en
fornuftig pris?
Hilsen Jørn H.

Fra : Gjøl

Dato : 15-08-02 09:52

Jørn H. wrote:
> Hej NG.
> Har en T28 med defekt mikrofon. Hvor kan man få den repareret til en
> fornuftig pris?

I hvilken landsdel, det ville jo være rart for dig at blive henvist til
et sted i nærheden

Fra : Jørn H.

Dato : 15-08-02 10:06

Jeps - naturligvis vil det være en fordel, hvis jeg er fri for at sende med
posten.
Område: Odder (+Skanderborg+Silkeborg)
/Jørn

Fra : Ole Olsen