S: kemi C + B
Fra : Ivan Højlund

Dato : 15-08-02 07:46

Er måske lidt off topic, men har en idé om at mange studerende kigger i
denne gruppe.

Har 2 helt nye bøger på lager kemi B og C som anv. på gym eller
adgangskursus til Uni. Prisen finder vi ud af.

Kontakt mig direkte.

Fra : Kim Ludvigsen

Dato : 15-08-02 08:31

Ivan Højlund wrote:

> Er måske lidt off topic, men har en idé om at mange studerende kigger i
> denne gruppe.

Er måske meget off topic! Der er sikkert også mange cyklister, der
kigger med i denne gruppe.

> Har 2 helt nye bøger på lager kemi B og C som anv. på gym eller
> adgangskursus til Uni. Prisen finder vi ud af.

Har du ikke en cykel, du vil sælge?

> Kontakt mig direkte.

Næh, for jeg har allerede købt de bøger, jeg skal bruge, i en af
handelsgrupperne.

--
Mvh. Kim Ludvigsen

Fra : Ivan Højlund

Dato : 24-08-02 21:39

Tjahhh sådan er der så meget..........
IH

Fra : Bertel Lund Hansen

Dato : 15-08-02 08:29

Ivan Højlund skrev:

>Er måske lidt off topic

Næ, det er bare ikke tilladt at sælge i de almindelige grupper.
Der findes dk.marked.privat.* til den slags.

--
Bertel
http://bertel.lundhansen.dk/