Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Omnibounce Canon 420EX 35 x 65 mm
Fra : lars

Dato : 15-08-02 07:37

Hej gruppe jeg går lidt og overvejer
om jeg skal købe en omnibouncer til min canon 420ex flash

jeg har fundet en i sverige
http://www.cyberphoto.se/blixtar/omni.html

men de vil have 180 kr for at sende den så hvor her i lander
kan man købe en ??
jeg har været lidt rundt og har ikke rigtig været heldig endnu.

Et andet spørgsmål er om den
er 300 kr værd ?? giver den et meget bedre billede ??

Venlig hilsen
lars meldgaard

Fra : Amund Johansen

Dato : 15-08-02 12:28

"lars" <lmp@dae.dk> wrote in news:ajfi7q$25n6$1@news.cybercity.dk:

> Et andet spørgsmål er om den
> er 300 kr værd ?? giver den et meget bedre billede ??

   Ja, men kun når du bruker blitzlyset direkte på motivet. Hvis du
reflekterer det via f.eks. taket spiller det ingen rolle.

mvh
Amund
--
I'll see you on the dark side of the moon

http://home.online.no/~amunjoha/

Fra : Pico

Dato : 15-08-02 09:09

lars wrote:
> [...]
>
> jeg har fundet en i sverige
> http://www.cyberphoto.se/blixtar/omni.html
>
> men de vil have 180 kr for at sende den så hvor her i lander

Jeg købte hos FotoC i Holbergsgade.

> jeg har været lidt rundt og har ikke rigtig været heldig endnu.
>
> Et andet spørgsmål er om den
> er 300 kr værd ?? giver den et meget bedre billede ??

Jeg mener jeg fgav omkring 200 kr. og den er rigeligt pengene værd.
Pico

Fra : lars

Dato : 16-08-02 07:56

hej Pico

har du et nummer på dem ??
evt en mail adresse ??

Fra : Kenneth Darling Soer~

Dato : 16-08-02 14:49

http://www.fotoc.dk

--
Regards / Med venlig hilsen
Kenneth

e-mail: kenneth at TRAPdarling dot dk - REMOVE TRAP

Fra : lars

Dato : 19-08-02 07:16

ok tak,
jeg har ringet og bestilt en.