Blade 1 Soundtrack :-)
Fra : Peter

Dato : 15-08-02 07:22

Hej

Nu fik jeg jo god hjælp til at finde en sang fra Blade 2, som ikke var med
på soundtracket og håber på at I kan hjælpe mig med 1'eren også.

Der var en række Thai-piger der stod og sang på et tidspunkt - Denne sang er
ikke med på det originale soundtrack.

Er der nogen, der ved, hvad den hedder?

Hilsen Peter

Fra : Michael Skov

Dato : 15-08-02 14:10

no_email@no.where skriver:
> [...]
>på soundtracket og håber på at I kan hjælpe mig med 1'eren også.
>
>Der var en række Thai-piger der stod og sang på et tidspunkt - Denne sang

Kære peter
prøv imdb nærmere bestemt
http://us.imdb.com/Soundtracks?0120611

mvh

MU! (http://www.mobilixnet.dk/~mob65045/?22/)
PERCHIK "Money is the world's curse"
TEVYE " May the Lord smite me with it! And may I never recover!"
From Fiddler on the Roof (1971)

Fra : Peter

Dato : 15-08-02 17:01

"Michael Skov" <mu@net.dialog.dk> wrote in message