MS Windows
Manse9933 45149
briani 27239
irreterende problem
Fra : Mickey

Dato : 15-08-02 06:22

Hvem kan hjælpe med et meget irreterende problem: Ved hver opstart inden Pc'en er færdig med at indlæse fremkommer et install prog.
af ukendt herkomst (Begin! Setup 200x) som dog ikke er komplet da der er fejl i den så den eneste "knap" der er aktiv er Exit
Install, jeg har søgt efter programmet men kan ikke finde det så jeg kan få det slettet ! Nogle der har en ide' om hvor sådan
programmer kan findes ??

--

\!/
(@@)

Med venlig hilsen

Michael Nielsen

Fra : Edmund

Dato : 15-08-02 06:36

Mickey skrev:

> [...]
> søgt efter programmet men kan ikke finde det så jeg kan få det
> slettet ! Nogle der har en ide' om hvor sådan programmer kan findes

Start /kør / msconfig / startup
start / programmer / start
+
I Win XP services start / kør / msconfig / services

--
Mvh Edmund

Fra : Mickey

Dato : 15-08-02 07:07

Øøhhh, kan du forklarer lidt nærmere, Jeg har ikke kunnet finde det to sidste i dit forslag (win 98)

Fra : Edmund

Dato : 15-08-02 07:36

Mickey skrev:

> Øøhhh, kan du forklarer lidt nærmere, Jeg har ikke kunnet finde det
> to sidste i dit forslag (win 98)

Man kan se hvilke programmer der starter med win 98

tryk på start knappen derefter tryk på kør
så indtaster du msconfig efterfuldt af return
I det vindue der kommer er der noget med start
der kan man så fravælge programmer man ikke ønsker startet
men det kræver jo lige man ved hvad de forskellige ting er for noget.
Send listen herind hvis du er i tvivl

Der er også nogle programmer der starter fra startmenuern
Start / programmer /start Den kan godt være tom

Kan du ikke fortælle lidt mere om hvad dit problemprogram skriver

Hvis programmet bliver ved med at have et vindue på skrivebordet, det
skal du så prøve om du kan lade den forblive aktiv.
Så kan du trykke på kontroltasten+ Alt+deletetasten på en gang
Så kommer der et vindue der fortæller hvilke programmer du har kørende
Fortæl hvad du har til at stå i det vindue. Prøv det her inden du roder
med msconfig

--
Mvh Edmund