Jeg har slået kvinder til de bløder.
Fra : Leif Lalleglad

Dato : 15-08-02 00:46

Hej John
Tak for dit svar på mit indlæg.
Det er grundlæggende for mig at føle mig som en mand, det er min
seksualitet at være et mandfolk. Når der er situationer hvor det er
nødvendigt at være initaitivrig, hvor handling er påkrævet nu, hvor
det f.eks drejer sig om at forsvare sin kvinde, hvor man skal gå i
krig og ind i brændende biler m.m så er jeg der til hver en tid, det
er alt sammen noget der ligger i at være en mand, for mig.

Om det er mit selvværd der er noget i vejen med, det synes jeg ikke
for jeg gør en masse seje ting, der gir en masse selvtillid, jeg
elsker livet, har fast job og en fed lejelighed, desforuden misbruger
jeg ikke diverse substanser og ryger altså heller ikke, og drikker
ikke m.m

Jeg er glad for mig selv.

Det er ikke vigtigt at føle at jeg er den der bestemmer, det er
vigtigt for mig at jeg for respekt for det jeg står for, nemlig en
mand der vil gå i døden for sin kvinde, børn og familie.

Det er også måde det bliver kommunikeret på fra kvindens side, der er
flere måder at komme til Rom, nogen gange er den direkte vej fyldt med
huller.
Jeg vil læse din bog John og jeg vil gerne have flere titler, lige nu
er jeg ved at være færdig med Mænd er fra mars og kvinder fra venus
den kan jeg li´fordi der er praktiske øvelser i. Vedrørende psykolog
skal jeg til at gå i terapi i mødrehjælpen
jkn@bed.bonnier.dk
>To: miba92@hotmail.com
>Subject: svar på din indlæg i nyhedsgrupper
>Date: Wed, 14 Aug 2002 12:24:06 +0200
>
>Hej
>
>Jeg kan desværre ikke svare dig i gruppen så jeg svare dig denne vej.
Det er
>rigtig flot af dig at du anerkender at du har et problem
>
>Hvis du ikke bliver seksuelt tændt på at slå kvinder (altså et
SM-forhold), kan
> [...]
>
>Det jeg dyrker er forholdet til et andet menneske, altså kvinden,
det
>helheden, kærligheden og alle de dybe intense føelser osv..
>
>Men jeg har et problem, jeg slår når jeg er i presset situationer,
når
>jeg er træt og stresset, når jeg føler jeg kommer til kort, når min
>mandighed bliver et spørgsmålstegn osv. så slår jeg på min kvinde
>indtil hun er stille og føjelig.
>
>Jeg vil gerne arbejde lidt med dette problem, gør det også, læser
>bøger vil gå i terapi og ikke mindst snakke her, hvis i gider.

QUIT