GTAIII grafik problem ....I winXP DK
Fra : Flare

Dato : 15-08-02 00:14

Hejsa, jeg har det velkendte problem med GTAIII, og ved også at det er
Pre_SP1 der skal instaleres. Men den er jo til XP ENG og vil ikke instalere
på XP DK...Hvad gør jeg så? Synes ikke jeg kan finde den på MS HP. Har også
kørt XP update. Stadig sorte blokke......

Håber nogen ved hvordan man løser dette

PFH tak
Anders

Fra : Rasmus

Dato : 15-08-02 00:42

On Thu, 15 Aug 2002 01:13:42 +0200, "Flare" <dct_flare@hotmail.com>
wrote:

> [...]
>på XP DK...Hvad gør jeg så? Synes ikke jeg kan finde den på MS HP. Har også
>kørt XP update. Stadig sorte blokke......

Nu henter du de sidste mange indlæg og læser dem godt igennem, så
finder du op til flere med samme problem, og en løsning og lad dette
være en opfordring til alle andre.
Det er helt ekstremt så mange identiske GTA3 problemer indlæg der
kommer.

Fra : Bent Eriksen

Dato : 15-08-02 01:11

"Flare" <dct_flare@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
også
> kørt XP update. Stadig sorte blokke......

Hej

Du kan finde filen her:
http://www.tweakup.dk/forumnew/read/2613/
(Sådan ca. halvt nede på siden.)