MS Windows
Manse9933 45149
briani 27239
FTP Bat fil problem?
Fra : Thomas Boelskifte

Dato : 14-08-02 23:58

Hej alle :)

Jeg er ved at lege lidt med en .bat fil. Jeg logger på vores AIX server
omkring en million gange om dagen for at hente SQL kørsler. Så jeg ville
lave en .bat fil der kører nedenstående 'ftpcmd.txt' fil:

MitUser
MitPass
cd /path/to/my/templib
dir

den laver godt nok en 'dir' (eller 'ls -a' om man ønsker) men logger så
af med 'ftp> 221 Goodbye.'.

Kan man få den til bare at lave en listing og ikke sige farvel, så man
kan vælge hvilken fil man vil hente ned?

Hilsen Thomas

PS: Håber dette er den rette gruppe, da det jo _er_ Windows jeg bruger.
Ellers smider i mig bare hen i den rette gruppe

--
If a man is standing in the middle of the forest speaking and
there is no woman around to hear him ... is he still wrong?

- George Carlin