Hjælp til 3315 v. 5.57..
Fra : Kent

Dato : 14-08-02 22:55

Hej derude..
Er der nogle gode mennesker der kan guide mig med en 3315 v5.57- hvor få jeg
fls filen hvad er start adr.???
hvad med Faid??

Fra : Birkoff

Dato : 14-08-02 23:03

Hej, Der ligger en fuld flash på www.basicelectronics.dk
under downloads
Du starter bare fra 200000
Derefter ændrer du imei,da den bare består af nuller. Og update faid, og
clear sp-locks
Så skulle det virke
MVH Janus

PS. Det er godt nok 3315, men du kan bare resette den, så bliver den til en
3310 igen

Fra : Kent

Dato : 14-08-02 23:09

oki tak for det,
har nemmelig haft problemmer siden 5.55

Fra : Mobilfix

Dato : 16-08-02 01:08

> [...]
> Hej derude..
> Er der nogle gode mennesker der kan guide mig med en 3315 v5.57- hvor få

For en uges tid siden var der en der hedder Kent der skrev at hvis man havde
problemer med sin Nokia,så kunne man kontakte ham i Kolding.Det lød som om
han havde forstand på unlock og op/nedgradering,så det kunne du da prøve
Her er adressen:
Kent Langballe
Mosevej 20
6000 Kolding