MS Windows
briani 27239
Afbrydelse i download
Fra : Spinner

Dato : 14-08-02 22:19

Efter at jeg har fået XP, og installeret FlashFXP er der sker en meget
irriterende ting, nemlig at min download stopper midt i det hele,
reconnecter og kører igen...hvis det da ikke lige er således at jeg feks.
skal trykke genoptag eller resume. Det sker ikke alle steder jeg henter fra
min faktisk kun fra en enkelt server..?

Hvad skyldes dette og hvad kan jeg gør hvor at afhjælpe problemet?

Spinner

Fra : Leony

Dato : 15-08-02 08:34

"Spinner" <Spinner@begood.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
fra
> min faktisk kun fra en enkelt server..?
> Hvad skyldes dette og hvad kan jeg gør hvor at afhjælpe problemet?

Tror ikke det er XP's skyld. Tror snarere at serveren du henter fra er
ustabil, det kan også være at den kicker alle efter et bestemt tidsrum -
mulighederne er uendelige. Hvorfor ikke tage kontakt til indehaveren af
serveren og spørge.

--
mvh Leony..........Se mit casemod:
http://home.worldonline.dk/~vinci/

Fra : Spinner

Dato : 15-08-02 22:15

Det er ved flere servere, og de er lige så udeforstående for mit problem!

Spinner

Fra : Leony

Dato : 16-08-02 23:14

Du skrev i din 1. post:
Det sker ikke alle steder jeg henter fra min faktisk kun fra en enkelt
server..?

Det har så åbenbart ændret sig. Kan det være en forkert opsætning i
FlashFXP.

Fra : Spinner

Dato : 17-08-02 09:02

Hahaha, der er fordi at der i mellemtiden er kommet en dum server mere
til...

Spinner

Kan det være fordi at jeg bruger flere progs. på samme tid. Feks,.
Newsreactor, FlashFXP og Imesh?