dildo
Fra : Freddy Pedersen

Dato : 14-08-02 21:22

Hejsa allesammen min kone og jeg har
lige købet en fed dildo det har sat gang i vores ellers kedlige sexliv kan
varm anbefales at prøve

Fra : Mark Thomas Gazel

Dato : 15-08-02 00:30

Freddy Pedersen <fogsp@tdcadsl.dk> scribbled:

Hej Freddy

> Hejsa allesammen min kone og jeg har
> lige købet en fed dildo det har sat gang i vores ellers kedlige
> sexliv kan varm anbefales at prøve

Velkommen til, men der skal mere til at overraske dette forum. Hvis du siger
dildo siger vi: mærke, farve, silikone, vibratorstyrke, størrelse osv.

Held og lykke, men kom med noget mere info.

Mark
Har du en mening om sex og samliv? Vi kan altid bruge en ny skribent.

Fra : par 33

Dato : 15-08-02 20:01

"Freddy Pedersen" <fogsp@tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> varm anbefales at prøve
>
> ja, du må lige diske op med navnet på den og hvor I har købt den. Du må
også gerne fortælle mere præcist hvordan I bruger den.

Mvh Par 33

Fra : Clark Kent

Dato : 15-08-02 23:48

"par 33" <nmb31243@post.cybercity.dk> skrev i en meddelelse

> "Freddy Pedersen" <fogsp@tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse

> også gerne fortælle mere præcist hvordan I bruger den.
>
> Mvh Par 33

Jeg vil tro de propper den op i fisse eller røv. Er det ikke nok at vide?
Eller skal I have slibrige detaljer?
Tag jer dog sammen!